Netjes geplaatst en gewerkt. Ziet er heel mooi uit. Ik denk wel dat hij de 45 km/h haalt.
![]()
Inmiddels heb ik de dozen door gespit, en redelijk wat toonbaar gemaakt ![]()
Er liggen nu nog 2 cilinders helemaal vies en vuil en nog een aantal brommer blokken die ik op termijn nog een ga bekijken ![]()
Lekker bezig geweest Carl, niet verveeld in de avond uurtjes zo te zien. Mooi tentoongesteld en weet je weer wat je allemaal hebt verzameld.
Als je nog puch onderdelen weg doet, moet je het maar laten weten.
Zie ook nog Zundapp en Kreidler voor tand wielen er bij .
Zo Wim en Carl,
Beiden flink in de weer geweest.
De Kreidler ziet er weer heel indrukwekkend uit moet ik zeggen!
En Jouw verzameling onderdelen Carl dat mag ook gezien worden zo. Nu goed inventariseren en opbergen zodat je A weet wat je hebt, en B weet waar je het het hebt opgeborgen daar ga je in komende projecten veel gemak van hebben.
Komt goed Frank ![]()
Oh daar twijfel ik niet aan hoor !!![]()
Is er toevallig nog iemand naar Houten de brommer beurs geweest ,en heeft daar een TOP deal kunnen scoren .
Ik sorteer het als volgt:
Merk bij merk
Kilometertellers en wat daar bij hoort bij elkaar
Ontstekingen en wat erbij hoort bij elkaar
Carburateurs en carburateur onderdelen
En wat voor mij on-courant is dat gaat in een appartement doos en mag eventueel in de verkoop ![]()
Ik heb alweer zin in een volgend partijtje, het is best leuk om het één en ander op gemak uit te zoeken ![]()
Ga je ook nog een stukje kraam bemannen op de B O L U Z beurs Carl ?
Weet ik nog niet Cor, zoveel heb ik nog niet uitgesorteerd wat weg kan en mag
Nou je bent in elk geval goed onderweg zo!
En wat Cor zegt, straks wellicht opnde BOLUZ beurs een stand
Het is tijdens de kerstdagen wel heel rustig hier, het kan toch niet zijn dat er niemand online is geweest tussen de lunch en het gourmetten in ![]()
Nou bij deze dan iedereen fijne feestdagen en een gezond Nieuwjaar met veilige km gr wim en karin
Ik kijk elke dag een paar keer. ![]()
Ook vandaag hoor.
Ik kijk ook dagelijks een keer of 3 a 4 keer ,en als er wat te schrijven valt doe ik dat ook ,maar wel jammer dat er niet of weinig op gereageerd wordt.
Schrijf ook op facebook en daar krijg ik binnen het uur 6 a 7 duimpjes maar dat is niet zo leuk er kan beter wat geschreven worden .
Bij deze Cor ![]()
Maar ja deze dagen hebben velen het druk met bezoek, shoppen, eten etc. dus jandannis het ook wat rustiger uiteraard
Nu het weer een stuk aangenamer is is het toch weer lekker om het een en ander uit de hoek te graven .
Vandaag weer plus 6 graden dus je kan weer buiten vertoeven ,dus weer lekker bezig .