Schrijf ook eens wat

En zo is dat Jan! :innocent:

Gister vrijdag nog even 5 liter benzine gehaald 271,9 voor een litertje super .
Met dank aan Trump .

Gisteren nog in Essen getankt, 1.92.voor de euro 95 en 1.98 euro voor euro 98

Wees er maar op berekend dat de benzine in Nederland niet meer onder de 2.00 euro wordt, is het wel zo dan hebben we geluk :wink:

Gisteren in Antwerpen getankt, Shell, super 98 €1.869 en V power 98 €1.982

Vanmiddag euro 98 getankt voor 2.619 bij Tamoil te ‘s Gravenpolder

Wil je rijden dan zal je benzine nodig hebben :wink:

Ik was afgelopen week bij Huiskes in Goes en daar lag een kreidler zadelframe in de oudijzerhoop. Mocht ik meenemen. Thuis heb ik het chroom nog best netjes gekregen. Als iemand interesse heeft, hij is te koop.

Leuk ,.dit zijn de leuke dingen die je tegen kunt komen .
Deze mededeling hoort eigenlijk in de topic,. Leuke/mooie onderdelen gevonden .
Maar in deze kan het ook hoor .
Maak een paar mooie foto s en zet het ook in de topic,. Te koop

Vandaag was de seizoen start van de ritten voor de vierwielers, helaas na alle droge weken was het vandaag regen, maargoed de eerste Zeelandrit is een feit en staat op de kaart :wink:

de zeelandrit voor 4wiellers?

die zoek ik even op

Vanavond nog een tandwiel gewisseld van 41 tand voor een 43 tands tandwiel, ik ben benieuwd wat het gaat schelen, misschien wel een WOK minder bij aanhouding.:grin:

De politie rijdt tegenwoordig massaal rond en als je de krant mag geloven zijn er al minimaal 7 die een WOK status gekregen hebben :smiling_face_with_tear:

Letop binnenkort staan ze gewoon een keer aan de start van een rit denk ik :wink:

Het zou zo maar kunnen ,maar is toch niet zo erg zien ze ook nog eens mooie oldtimers aan de start .

Dit kan wel een poetsbeurtje gebruiken.

Halverwege al vrij netjes.

Klaar en weer op zijn plekje.

Shiny :smiling_face_with_sunglasses:

Da’s wel iets meer dan “een poetsbeurtje”!! Mooi resultaat Alfons :smiling_face_with_sunglasses::smiley::+1:

Is weer een juweeltje aan je bike .

In Terneuzen zijn een aantal brommer liefhebbers [zo n 20 pers ] De Terneuze brommer vrienden die een app groep hebben, net als de Sunday morning boy s .
Maar daarvan ken ik er geen 1 ,daarom mijn vraag wie kent er iemand van die groep ?
Misschien vinden ze het leuk om een aantal B O L U Z leden te begeleiden aan de overkant .
Ook hier is eigen vervoer gewenst .

Met het weer als vanmorgen en je hebt een vrijedag, wat ga je dan weer eens doen :wink:

Zelf ben ik maar weer eens verder gegaan met uitzoeken van diverse brommer onderdelen :grin: zo weet je tenminste weer wat je verzameld hebt :wink:

1 like

Ik heb een vrije dag ingeplend ,maar dat wil niet garanderen dat ik niet in mijn schuur kom .
Moet mijn stalen ros nog een beetje poetsen .

Dat poetsen zou ik na de molenrit doen, helaas zien de vooruitzichten er niet geweldig uit

En jij heb een dak boven je hoofd .