Schrijf ook eens wat

Ben is een taaie hoor ,zie hem binnen een maand weer wel op zijn ]
brommert rijden .

Morgen zaterdag 4 -4 -2026 in Middelburg rommel route in de Wijk Rittenburg en op het terrein van de jeu de boules ,altijd leuk vorige keer een rug zak /tas gekocht en wat freestjes heb ik al heel wat plezier van gehad .
Verleden week ook nog op rommel route geweest bij Amarijn een verzorgings huis dat gaat verhuizen,. ik was wat aan de laate kant ,kom binnen en ik kreeg een bananen doos in mijn hand geduwd met de mededeling vullen voor 1 euro dus ik vullen bloem potten, eet boorden kunst plantjes ,nieuwe temp meter , nieuwe op hang haakjes ,div cd s en nog veel meer ,grote spullen ,ventilatoren ,koel kasten meubilair , el. relaxs stoelen 15 euro per stuk alle kleuren stof en leer 15 euro die heb ik maar laten staan , .MAAR geen brommer onderdelen .jammer

Schrijf ook eens wat !! veel heb ik niet te schrijven :wink:

Plusminus 20 tot 25 berichten terug heb ik gevraagd wanneer en hoe we weer op de oude BOLUZ terecht kunnen, maar helaas zonder reactie :sob: :tired_face:

Mijn projecten zijn langzaam weer beetje bij beetje doorgestart, ik plaats er niets van omdat ik sinds de omzetting van .EU naar .NL niet meer bevoegd ben om foto’s te plaatsen via mijn telefoon, ik ga ze niet eerst op mijn pc zetten, dit vindt ik een onnodige handelingen :slightly_smiling_face:

Aan het oude Boluz forum word gewerkt. Er is al voorbereidend werk gedaan. Zoals aangegeven tijdens de ALV hopen wij dat het gaat lukken om het werkend te krijgen. Als het oude forum bereikbaar is, informeren wij de leden hierover.

We gaan het zien, alleen geloof ik er nog niet in dat het goed komt, het had tegelijkertijd geregeld moeten zijn en niet nadat er naar gevraagd wordt :wink:

Vanmiddag nog maareens wat onderdelen en de primer gezet, dan is dat in iedergeval beschermd tegen verdere roestvorming :wink:

Was er goed weer voor Carl .
Wij hebben ook lekker in de zon gezeten vitamines op ons in laten werken ,lekker hoor .

Heel leuk gedaan, mooi ook om n indruk te krijgen. Wellicht de MX5 toch ns inzetten voor dit leuke en zo te zien gezellige event

Beterschap Ben!!

Wat een vervelende situatie zeg! En dan gewoon doorrijden!! Dat is toch te gek voor woorden :flushed_face::persevering_face::persevering_face::pensive_face:

We gaan samen nog ns kijken Carl waarom je geen fotos vanaf je telefoon kunt plaatsen.

Ik heb de laatste tijd niet veel gelegenheid gehad dus ben n beetje aan het inhalen nu. Kom even een keer binnen lopen dan proberen we dat op te lossen :smiling_face_with_sunglasses::wink::+1:

als een verlaagde civic het kan, dan ken jij het ook

Hij is leuk!

Mn tante had vroeger ook zo’n civic in het blauw en dat was n suoer leuk autootje om In te rijden.

Ik heb div Civic gehad maar deze van jou op de foto niet .

Deze week af en toe wat poetswerk gedaan aan de Blauwe Zündapp 517 GT 50, het was nodig omdat deze na de laatste rit van vorige jaar in de hoek was gegaan zonder enig onderhoud :sad_but_relieved_face:

Maargoed deze Zündapp staat op de nominatie voor groot onderhoud/revisie :wink: maar daar is de tijd en ruimte nu niet voor beschikbaar :laughing:

Hij verdient het wel want het is n fijn brommertje :smiling_face_with_three_hearts::smiley::+1:

Vandaag 5 uurtjes met de hoge druk spuit bezig geweest. De terassen zijn weer netjes.:grinning_face::grinning_face: