Schrijf ook eens wat

Van mij 4 dagen Cor…

Valt mee Joop ,.Maar de rest ?

Vandaag ook weer zo’n 450 kilometer oppad geweest voor een nieuw project voor mijn zoon, maargoed het was een leuke dag zo samen :wink:

Zo dat zijn nog al afstanden ,kon het niet per courrier

Nee dat was niet mogelijk

Maar wat je ver haalt… :wink: geeft ook weer aardig wat werk :face_with_peeking_eye::smiley::+1:

Je moet wat voor “je huust” over hebben Carl!

Wij zijn gisteren ook op pad geweest voor een nieuw project 422 km op en neer gaat weer wat moois worden als het klaar is de pareltjes zijn er nog je moet ze net tegen komen

Ik ben weer zeer benieuwd wat je opgedoken hebt :face_savoring_food::wink::smiley: gaan we vast een mooi project verslag van zien :wink::+1:

Dit vraagt om foto s Willem .

Dat licht nog gevoelig is iets van andere generatie

Nou ik ben niet zo moeilijk hoor :joy::man_shrugging:t2:

Als er wielen aan zitten en ergens een motor(tje) heeft vind ik het al snel leuk :smiley::+1:

Dat klopt Joop, en dat heb ik dus in deze ook gedaan :winking_face_with_tongue:

We zijn gewoon samen oppad geweest, en hij is een mooi project rijker, hij blij en dan ben ik het ook :wink:

Kijk weer eens na een week of 7 op M P en zie een Halve Simson aan onderdelen te koop staan .
Er wordt niet alleen weinig op de B O L U Z side gekeken maar ook op M P wand dan had deze of gene wel een tip gegeven over deze advertentie .
Met de onderdelen van de S 53 en deze onderdelen weer bijna een gehele Simson

Heb je deze gekocht en opgehaald Cor

De meesten zullen wel kijken naar projecten waar ze zelf geintereseerd zijn, ik heb het niet gezien :wink:

Die heb ik niet gezien Cor maar kwam gister wel deze parel tegen

Het is heel vreemd, ik heb niets anders gedaan dan de gehele tijd vanaf de omzetting van de domeinnaam van Boluz.eu naar Boluz.nl en vanaf nu is foto’s plaatsen via telefoon weer mogelijk, te bizar voor worden

Nee kon in doos verstuurd worden deze handel compilteerd de handel die ik nog liggende had van de Simson S 53 van de winter de zaak opknappen en in elkaar zetten .
Zal er weer een topic van maken als ik er aan denk .

Nu kunnen we weer wat meer foto s verwachten .

Ja Lars die is al een eind in orde ,.af maken en rijden op zo n K R