Schrijf ook eens wat

Nog even voor de goede orde ,.het aanbod om een rondje op de Simson te rijden is nog steeds van kracht hoor !
Gister avond nog iemand laten rijden die alleen op een scooter rijd en een auto met automaat rijd ,.dus schakelen was voor hem accacadabra voor hem,. maar reed er toch zo mee weg .
Hij vond het heel leuk .

Slimme gast hij legt de uitlaat aan de rechtse kant en hoort aan de linkse kant wat betekend dat dit model de KR 2 is ,maar zie allen KR 1 onderdelen deze is met 3 versnellingen en de K R 2 heeft 4 versnellingen ,zelfde blok als de Simson S 51 en S53 .

Ja dat zijn de risico’s als je zoiets koopt als je het niet goed kent :thinking::wink:

Daar wil ik ook graag nog een keer gebruik van maken :grin:. Lijkt me leuk om eens te proberen!

Zijn super leuke brommer ,al zijn ze hier nog niet zo bekend .

Koop je een Simson erbij ,.dan sta ik je bij met raad en daad Lars .

Haha is goed Cor maar dan zal ik er helaas eerst een moeten verkopen :sweat_smile:

Vandaag een D K W Hummel onder het mes frame was uitgescheurd ,hoe dat kwam doordat de uitlaat niet goed was gemonteerd te laag standard stond tegen de uitlaat dus deze ging over de grond het voetje was al verbogen door het contact met de grond en zodoende was het frame gescheurd .
Maar de boel gelast en de eigenaar ging eerst de uitlaat hoger hangen en dan opnieuw monteren

Ja, deze is van mijn maatje Henk. Hij zei dat je dat netjes gemaakt had. Top. Kan hij weer netjes op de standaard staan, want dat ging niet goed heej. Leuk dat je dat gedaan hebt Cor.

Ik maar invullen DKW Lummel op google en er komt niets, en toch staat er één in showroom met foto’s :winking_face_with_tongue:

Je schrijft het verkeert Carl .
Het staat ook op de brommer hoor .

Nau ja, het staat er toch duidelijk, zie screenshot

Of zou het met de temperatuur te maken hebben :rofl:

K heb maar even de vrijheid genomen de titel even aan te passen :wink::+1: t is ten slotte n hele leuke brommer

Tis niet alleen in ; showroom , waar het verkeerd geschreven is !!:see_no_evil_monkey:

Dank voor de tip,

Andere topic ook aangepast :wink::+1: