Ja dat was mij ook al opgevallen de sport velden leek wel hooi ,en nu weer aan het bijkomen .
Zundapp forum ligt er ook uit dus heb nu 25 min meer vrije tijd te besteden .
Wat zou er zijn Cor, met het Zundapp forum.
Het lijkt mij dezelfde opbouw als ons oude boluz forum, helaas horen we daar ook niets meer over, er is veel verloren gegaan, Ik vond het leuk om met regelmaat iets terug te lezen van verslagen en projecten enz
Hopelijk gaat het Zundapp forum niet verloren ![]()
Het Zundapp forum is weer terug, gelukkig maar
Het scheeld jou weer een half uur per dag Cor ![]()
Het was maar zo n 2 dg dat het Zundapp forum er uit lag , dus dat valt ook wel mee .
Pijlen opgehaald morgen zaterdag ophangen voor Zondag de Walcheren Rit .
Pijlen opgehangen [hoop dat ze ze laten hangen ] bolussen geteld ,.dus denk dat het goed gaat komen .
Slecht 4 pijlen over van de 90 stuks .
Ik heb er zin in .
Geen enkele pijl gemist Cor!
Mooi Joop
Nu kun je ze niet meer vinden ze zijn opgehaald .
We gaan alweer richting het najaar, de dagen worden korter en het is weer vroeger donker ![]()
Dan breekt de tijd van onderhoud cq poetsen weer aan, dus dan is het weer tijd voor de werkplaatsjes cq schuurtjes om in te knutselen ![]()
Ook best weer gezellig hoor, en, wat het weer betreft zijn we niks tekort gekomen dit jaar vind ik.
Klopt Joop, alleen ben ik maar weinig oppad geweest met de brommer, ook niet echt veel ritten wat voor mij uitkwam.
De volgende ritten heb ik gereden Wasschappele Oldtimer rit en de rit van Heinkenszand naar Nisse in juli en verder is het er niet van gekomen en ik denk ook niet dat het er nog van komen zal ook.
Ik ben ook weleens met de vierwieler oppad ![]()
Ja, het seizoen zit er weer ver op Carl. Is weer de beter tijd van het jaar voor de vierwieler met een dak boven je hoofd!
Vandaag nog wat oude meuk gezien in Annweiler had wel wat aandacht nodig maar de man reed er gewoon mee weg
Mooie km stand. Zie je niet zo snel.