Hoeveel Km had je met die band gereden Cor?
Geen idee Joop zat aan de 18 inh wielen die ik overnam ,heb er zelf denk ik zo n 2500 km mee gereden .
Ik vind die gesloten kettingkast ook wel heel doordacht… tenminste voor wat betreft het behoud van je ketting.. Ik kan me voorstellen dat het misschien bij het sleutelen wel wat lastig is.. maar mss valt dat ook wel weer mee:man_shrugging:t2:![]()
Ik ben deze week erg in de war ,heb maandag een begrafenis mijn zwager ,maar toch aan het sleutelen geweest afleiding .
Dus de ketting en de tand wielen gewisseld ,nu had ik 3 kettingen liggen 2 van 112 schakels en 1 van 110 dit was de goede maar zet die van 112 erop natuurlijk te lang dus ik dacht zet de 110 er op pak ik de verkeerde weer 112 en toen de 110 ,ben je weer even bezig ,Laat ik ook weer mijn rugzak staan bij Moped at sea komt ook een beetje door het voorval met het B O L U Z lid die met de zieken auto werd afgevoerd tijdens die demo .
Maar de ketting trek je door de ketting slangen met de oude ketting over de tandwielen ,gaat goed zo,. niet als te veel werk .
Gecondoleerd met het overlijden van je zwager Cor, begrijpelijk, dat je daarvan in de war bent.
Ja bedankt Joop .
Ook nog Gecondoleerd Cor met verlies van je zwager. Sterkte gewenst de komende periode samen met Ria.
Bedankt Jan .