Dan nog iets gemaakt vandaag een verlenging voor een boorkop sleutel ,.was 40 R V S boutjes aan het schoon maken en met zo n kleine sleutel zit je elke keer met je handen in de borstel ,.dus maar verlengd
Of dit nu bij speciaal gereedschap hoort weet het niet .
Dat ik dat geen 20 jaar eerder heb gedaan ,ik kan er niet zo goed bij .
Komt wel een keer goed Frank, in ben nog lang niet aan het opbouwen met het project 
Het wordt denk ik net als bij alle projecten, dat het lang gaat duren 
1 like
Maar kun je nu alweer foto s plaatsen Carl ?
De sleutel is er inmiddels, nu enkel nog even passen op de moer als ik de doos met onderdelen tegen kom 
Hallo nu vinden we de WERKPLEK van cor heel bijzonder maar ik ben vorige week bij iemand geweest die heeft net als cor dezelfde werkplek dus cor je bent niet de enige
Is mijn tweeling broer zeker ,.ook zo n prutser als ik .
Nee was iemand die in scooters doet en het ook allemaal probeerd origineel mogelijk te houden
Scooter shit heb je heeeel veel ruimte voor nodig al die grote kunststof kappen ,je ziet door de bomen het bos niet meer .
Heb ook zo n maatje ,zal eens vragen of ik wat foto s mag nemen .
T leuke is ieder doet het op zijn/haar manier.
Wat voor de een werkt werkt soms voor n ander totaal niet🤷🏻♂️
Maar toegegeven een goed geordende werkplek nodigt ook uit om te werken. (Daar zitten voor mij nog wel aardig wat verbeter puntjes 
)
Hoe ik er aan kom weet ik niet, soms reageer je op berichten van een ander en dan ga je zelf de mist in 
Dit laatste heb ik dus nu gehad met sleutelmaat 46, sorry Frank dat je er zo je best op gedaan hebt, ik zocht dus sleutelmaat 36, zoals eerdere oproep op ge raad hier op discourse 
Ik kwam er vanavond achter en dacht hoe kom ik erbij om de verkeerde maat aan tegeven 
Geen nood,
Ik vond het n bijzonder grote maat voor n trapas 

Sleutel 36 heb ik gewoon liggen en kun je dus gebruiken.
Die maat 46 hou ik dan wel achter de hand 

Moet dat trouwens een ring- of steeksleutel zijn?
Of maakt dat niet uit?
Ik dacht n ringsleutel 36 mm te hebben maar die is 32 mm.
Ik heb wel een 15 duims Bahco moersleutel en nog een 12 duims moersleutel van n onbekend merk. Beiden passen dus op n moer of bout van sleutelmaat 36mm. Zou dan n boutmaat M24 kunnen zijn als het n metrische bout/moer is
Nog maar eens wat aan het slijpen, vijlen en schuren gegaan.. zo hebben we ook n platte 36mm steeksleutel 

Dus als je m nodig hebt je weet waar je m kunt ophalen

Soms is er spraak verwarring of denken dat je het wist . Kan gebeuren Carl. Je hebt Frank goed van de straat gehouden. Gelukkig minder warm met al die warme vonken. Misschien kom ik nog een echten tegen, je weet maar nooit.
1 like
Ik heb ook al op marktplaats gezocht, maar veel van deze sleutels zijn er denk ik niet in omloop