Ik was met mn moppie even rondkijken in Breda was leuk. Wel overvallen door n flinke sneeuwbui!! ![]()
![]()
Ik heb al 15 jaar een houtkachel in mn schuur zie daar niet direct gevaar in.
Lekker warm en je verstand gebruiken.
Inderdaad Janpiet, dat is met alles zo, je verstand gebruiken ![]()
Het probleem bij n container is dat je er extra vocht in brengt. Het kan maar je moet wel maatregelen nemen..
Ik heb in mn werkplek container al isolatie en ventilatie maar daar zou nog rookgas afvoer bij moeten komen en je moet voldoende ruimte rondom vrijhouden.. en dat is wel n uitdaging..
Jij krijgt dat wel voor elkaar Frank, ook weet je wel waar je opletten moet qua veiligheid ![]()
Ja dat zal wel lukken maar we gaan zien..
Na revisie van mijn Zibro kachel en nieuwe kous weer voldoende warmte, alleen niet als ik met brandstof bezig ben, iets veiliger. Dan elektrisch verwarmen is andere optie en anders nix doen en lekker in huis.
Heel verstandig Jan!
ja wellicht wordt het voor mij ook een ventilatorkacheltje aangesloten op een van de aggregaten.. is wellicht de veiligste oplossing. Daarbij breng je met hout verbranden ook weer vocht in de ruimte..
Ja, die Zibra kachels, dat zijn de beste. Er zijn mensen die ze ook naast hun gewone cv installatie, de Zibra gebruiken om de stookkosten te beperken.
Is niet verstandig Alfons. Er komt toch altijd nog een luchtje af en ze slurpen de zuurstof uit de kamer op.
Absoluut Joop. Goed ventileren is dan zeker heel belangrijk.
Dat is vaak het dilemma bij n verbrandingstoestel.
Je brengt warmte in maar moet wel ventileren om het zuurstofpeil gezond te houden. En afhankelijk van de brandstof kan het zijn dat je ook extra vocht inbrengt.. kortom altijd een kwestie van afwegingen. Ik was vandaag even in de containers. Alles nog keurig droog en eigenlijk heerlijk temperatuurtje in de containers. Heerlijk ritje op brommer gedaan ca 20 km totaal. K ging op de SC50 en als vanouds 1 trap en lopen. Reed weer heerlijk. Is n fijn brommerke! ![]()
![]()
![]()
![]()
Keurig Frank, leuke besteding voor de middag, af en toe een zonnetje.
Fijn dat de lucht circulatie in containers goed werkt.
Ja nu is het niet hoe verwarm ik mijn werkplek ,maar hoe hou ik hem koel .
Ik heb een ventilator en die zet ik aan zodra ik in de schuur ben werkt best wel goed .
Ja moet tenslotte wat hé ![]()
![]()
![]()
Voor nu is het niet aan de orde om je werkplaats te verwarmen, maar hoe hoe je het koel ![]()
LoL.. momenteel zouden we n topic kunnen maken “tips & trix om je werkplaats koel te houden!” ![]()
![]()
![]()
![]()