Boluz beurs 2026
De boluz 2026 is ook weer achter de rug dit jaar goed bezochte beurs mensen die ik al jaren niet gezien heb passeerden mijn verkoop tafel ,leuk om even bij te praten .
Veel brommers te koop de eerste was al verkocht om 5 over 9 na de opening van de beurs .
Veel verhalen en vrolijke gezichten ,verkocht nog het 1 en ander aan Belgen ,terwijl het ook beurs in Ranst Belgie was deze beurs was opeens verandert van datum en was tegelijk met ons ,jammer hoor .
Kost je toch mensen die op bezoek komen maar het was toch lekker druk .
Ik moet zeggen een leuke dag .en ook weer dank aan de organisatie .
Super gezellige beurs. Tegen de 450 bezoekers.
Zelf stond ik achter de kassa en mocht iedereen stempelen en ontvangen.
Ook veel visite kaartjes afgegeven zodat ze lid kunnen worden en aangemoedigd op het forum zich aan te melden.
De weg was ook makkelijk te vinden.
Bij Hans heb ik mijn zadeltje achtergelaten, en die gaat er iets moois van maken.
Was weer een super leuke beurs. Zelf een aantal leuke onderdelen gekocht en verder veel gepraat en rond gekeken.
dit jaar na menig wat vragen in t verleden waarom was je er niet, toch ook eens gaan kijken op de beurs.
Door de enorm oplettende ogen van mijn vriendin nog een NOS tellertje voor de zundapp op de kop getikt even als een chromen achterlicht sokkeltje en een helaas toch niet passend stuurslotje.
al met al leuke middag gehad en weer wat bekenden gezien en gesproken.