Vespa PK50 met nieuwe ontsteking (vervolg)

Hoi Alfons,
Met de Vespa gaat het goed, hij rijdt weer goed gelukkig! Inderdaad een nieuwe zuiger en cilinder erin, een polini 75cc.

Ohw, dat gaat dan lekker. Wat loopt hij dan.

Hij loopt nu maximaal 50-55, maar dat komt ook omdat de rest standaard is. Met een race uitlaat zou hij uit toppen op 60, maar dan gaan er wel wat dingetjes trillen. Dus laat ik hem gewoon standaard.

Perfecte snelheid. Geen WOK risico en om te toeren, heerlijk die snelheid en ook strakjes met Boluz ritten, want de gemiddelde snelheid is dan 45 ofzo. Met 75cc zal hij ook lekker optrekken.

Precies, wil inderdaad geen risico nemen. Zou toch best zonde zijn.
Maar het blijft zo mooi als je op school een trap geeft en hij doet het, terwijl degene met de nieuwste scooter zich kapot staat te trappen.
Ook trekt hij inderdaad lekker snel op, toch best fijn af en toe. Voornamelijk met tegenwind.

Kijk zo moet het. T.z.t. wil ik hem horen draaien, want een Vespa geluid vind ik prachtig klinken.
Bij de eerste beste rit heej.:grin::grin:

Dat komt goed, ik zorg dat ik er de 24 mei bij ben. Daar voor zit ik namelijk nog in de examenweek.

De eerste rit is de Molentocht en die is op 18 mei Lucas.

Ik had begrepen dat de Molentocht nog een vraagteken was of die doorging vanuit de ALV vergadering volgens Remco. Of ik moet het niet goed opgeslagen hebben.