Wat zit er in je rug zak koffer of tas als je een ronde gaat rijden ??
Passende ring sleutel voor de steek as .
Banden lichters [kan ook met schroeven draaiers ]
Banden pomp tegenwoordig op electrisch .
Bougie sleutel en div bougie s en doppen .
Kleine en een grote schroeven draaier.
Div steek en ring sleutels.
Combinatie tang /waterpomp tang
Zij knip tang of kop knip tang , voor de bediening kabels .
Div nippels waaronder ook ketting verbinding schakels .
Ijzer draad . en een paar reserve bougie s
Stuk benzine slang ,heb er wel eens iemand mee gered trok zijn benzine filter kapot .
Aan die 1 e kant van dat stuk benzine slang , zit een frans ventiel dopje ,voor een verstopte benzine kraan door te blazen heb ik ook wel eens iemand mee geholpen .
Een stuk touw ,om te slepen .
En wat ook heel belangrijk is een donker blauwe doek zwart is ook goed natuurlijk als je dat kleine sproeiertje van de Kreidler er uit draad en je laat het vallen op een donker doek kun je het gemakkelijk terug vinden .
Dit zit er in grote lijnen in mijn rugzak of fiets tassen .
Heb je nog wat toe te voegen aan deze lijst gooi het in de groep .
Oeps wat ik vergeet een nieuwe bin band ,ook vergeet ik de plak spullen ,maar als je een vervangende bin. band heb is dat niet nodig
dat komt bij mij ook wel aardig in de buurt met ritten spanband om evt te kunnen slepen onderdelen ontsteking schroefnippels en binnenkabels bougie,s stevige band afnemers pomp patronen en elec pomp kunnen nog net niet reviseren onderweg
Maar ik moet toch opmerken dat het grootste gedeelte van onze B O L U Z club zijn spul goed onderhoud ,gezien de pech gevallen .
dat is zeker waar Cor dat is wel eens anders geweest
Motor blok lagers er zijn zoveel soorten en merken dat je het spoor bijster wordt .
Ik heb een artikel gelezen over de spelling van div. lagers .
Maar waarom spelling lagers in het versnellings gedeelte .? ?
Bij de krukas is dit voor mij duidelijk ,uitzetting en daar horen C 3 en C 4 spelling lagers in