Hier heb ik de bekleding er afgehaald om wat zaken nader te bekijken. De koppeling pakt nog niet en de bedrading van het contactslot ligt los. Maar starten en draaien doet ie intussen prima
De vorige eigenaar kreeg m niet aan de praat.. dat is intussen gelukt, zal nog n filmpje plaatsen, maar er moet nog t nodige aan gebeuren maar t is n grappig ding. Zelfs als het niks zou worden dan wordt t mooie decoratie voor de mancave zal het verdere verloop van het verhaal hier bij plaatsen
In het filmpje startte hij de eerste keer. Intussen heb ik m paar keer meer gestart en een poosje laten draaien en loopt hij intussen een stuk rustiger. Alleen pakt de centrifugaal koppeling nog niet op ook niet bij n hoger toerental maar dat ga ik eens bekijken hoe dat zit / zou moeten werken
Dr zijn heel wat volwassen kerels die er wedstrijdjes op rijden. Zowel in deze lichte versie als ook in exemplaren met bijv 125cc of meer.
Mijn “wannabe” schoonzoon heeft er een met twee motorblokjes die gaat als n speer. Er zijn er die een 7,5pk 250cc blok er onder hangen maar ik laat m graag origineel. Tzt misschien eens kijken (als verder alles goed werkt) of we wat kleine verbeteringen aan de cilinderpoorten kunnen aanbrengen😎
Maar dat is zeker voor later. Eerst maar ns zien dat ie het gewoon doet zoals het zou moeten