Wie heeft de nieuwe foto voor de banner van het forum?

We zijn op zoek naar een échte BOLUZ foto voor de banner van het forum
Er staat nu een random foto als banner voor het forum maar hoe leuk zou het zijn om er een échte BOLUZ foto te kunnen plaatsen.

Dus heb je een foto waarvan je denkt dat zou een mooie zijn voor het forum plaats hem hier onder.
We gaan dan kijken welke foto het meest geschikt is en we laten de forumbezoekers uiteindelijk kiezen.

Let wel, er zitten wel een paar spelregels aan:

• we moeten rekening houden met de AVG regels dus als er mensen specifiek in beeld staan moeten we ook toestemming hebben om de foto als banner te plaatsen.

• Een foto moet van voldoende hoge resolutie zijn om te kunnen gebruiken. Om hem in het topic te plaatsen hoeft dat nog niet maar als we hem als banner willen gebruiken hebben we de foto in zo hoog mogelijke resolutie nodig

• Het moet een foto zijn met op een of andere manier een duidelijke link naar BOLUZ

Dus ik zou zeggen kom op en laat zien die foto’s want er zijn er zeker weten heel veel beschikbaar onder de leden.

Leuk! Ben benieuwd wat er allemaal wordt ingezonden

2 likes

2 likes

Ja die foto s hebben wel wat daar zal ik er ook nog een paar van hebben .

Laat maar zien Cor, hoe meer keuze hoe beter

Tunnel rit veel brommers geen mensen .

Kijk dit vindt ik een foto waarbij nog wat tekst in beeld gebracht kan worden mooie lucht,. wat mensen ,.wat auto s en brommers ,.en wat groen

Zal kijken of ik nog meer foto s heb .

Zo komen er best al wat leuke plaatjes voorbij :grinning_face::smiling_face_with_sunglasses::+1:

Misschien is er een lid die overweg kan met Photoshop. Om bijvoorbeeld de Boluz vlaggen erbij zetten enz… Wie kent er zo iemand die dat kan.

Ik heb vorig jaar november op verzoek van Anis 17 foto’s naar hem gestuurd voor de banner.

Er zaten bruikbare tussen zei hij maar is er waarschijnlijk niet meer van gekomen om de banner te veranderen.

Is er bij de huidige banner ook toestemming gevraagd aan de personen die er op staan?

Volgens mij weet de werkgroep er niets vanaf af dat er 17 foto’s gestuurd zijn naar Anis, misschien dat jij het weet Alfons, ik in ieder geval niet :sob:

De kortste lijn is de vraag stellen aan Anis, trouwens hij kan ook op het forum ee.

Ik zal sowieso contact leggen met Anis.

Ik heb nog meer vragen voor hem.

De huidige banner foto is volgens mij van het internet gehaald

Die foto is inderdaad van internet, het staat rechts onder in de foto :wink:

Is er al gevraagd aan Anis of ik de foto’s heb verstuurd naar hem?

En als een foto van het internet gehaald is zoals de banner nu is, hoef je dan geen toestemming te vragen aan de personen die er op staan of ze dat wel willen?

Ja gevraagd heeft ze ontvangen en kan er niet zo veel mee ,.weet niet waarom .

Dat zullen we hem nog wel vragen de eerstvolgende keer dat we met hem aan tafel zitten.