Wie is er zoal in het Boluz café geweest

Deze week even vlug om een boodschap in de Jumbo mijn B O L U Z jas hing vooraan de kapstok dus die maar aangedaan .
Loop ik door de winkel zeg er iemand B O L U Z ik zeg weet je wat het betekend .hij riep ja maar liep door .
De jassen worden toch gezien en slaan toch wel aan .

Ja dat is dan wel weer leuk :sunglasses::smiley::call_me_hand:

De laatste dagen toch wel lekkere temperaturen dit vindt ik fijn als je zo aan het klussen /hobby en ben .

1 like

Snap ik Cor, als je veel buiten moet doen!

Ik heb t al eerder gezegd maar flink respect hoor Cor..
Helaas moet ik bekennen dat ik er een hekel aan heb om in de kou te moeten sleutelen.

Als je flink fysiek aan de bak kunt vind ik het geen probleem dan wordt je vanzelf warm maar zeker met sleutels etc die dan ook nog eens steenkoud zijn.. nee dan heb ik toch graag tenminste een béétje warmte..

Benieuwd wie er zoal na de overstap naar https://boluz.nl online zijn geweest want sindsdien is het erg stil geworden

Ik was er vanmorgen al en ben er nu weer. Toch voel ik me geen kroegloper :rofl:

1 like

Kijk dat is mooi Joop.

Fijn dat je de weg gevonden hebt. tot nu toe lijken wij de enigen te zijn

Na enig proberen is bataron er ook weer.

1 like

ook ik heb hem gevonden hoor

1 like

Ik ben der ook weer :grin::grin:

1 like

Mooi van lieverlee komen er meer mensen binnen

Ik al vanaf vanmorgen op laptop, maar op telefoon nog steeds een koppelingsprobleem door melding te krijgen, onjuiste inlognaam en/of wachtwoord niet juist, exact hetzelfde. We blijven nog even proberen.

1 like

In elk geval mooi dat je alvast op je laptop in kunt loggen Jan De telefoon komt vast ook nog.

Ik ben er ook weer

1 like

Mooi er komen er langzaamaan steeds meer binnen :slight_smile:

Ik probeerde zonet een paar keer met microsoft edge ipv chrome en dan kreeg ik de melding, dat het een onveilige site was

Heb het net geprobeerd Joop met edge en geen probleem. Is je systeem helemaal up to date?

Mij is het ook gelukt, ook op de telefoon

Blijkt toch dat er meerdere mensen problemen ondervinden bij het Aanmelden dat is wel vervelend , :thinking::pleading_face: