Heb het even aangepast. Nu gaat het ook met edge. Op mijn telefoon geen probleem, straks nog ff de desktop proberen
Op mijn desktop heb ik alleen edge. Bitdefender geeft ook hier de waarschuwing “gevaarlijke site” hier echter wel de keuze of ik toch door wilde gaan, zo gedaan en kom ik er toch door!
Eigenschap van Edge in combinatie met bitdefender is te critisch. Dat is een bekende mededeling. Totaal geen probleem. De meeste stappen daarom ook over op een andere browser. Om deze reden was ik na een paar dagen weer op Chrome overgestapt. De browser Vevaldi is momenteel denk ik de beste. Die ga ik eens ook proberen. Firefox is goed maar de laatste tijd hebben ze wat vraagtekens. Behalve als je een programmeur bent, want daar scoort Firefox goed. Uit hobby volg ik de browsers.
We gingen van discourse over naar deze website omdat hij dan beter gevonden wordt in de Google zoekmachine.. Dan moet de site toch ook het makkelijkst te bereiken zijn met Google chrome? Waarom zou je anders overstappen? En Google chrome werkt volgens mij met allerlei computers en devices..
Ik ben dan toch benieuwd waarom de combinatie Edge/bitdefender struikeld over boluz.nl
Ohja. Chrome is zeker goed. Gebruik het ook al heeeeel lang. Zeker de laatste jaren want ze volgen de laatste onwikkelingen, op wachtwoordbeveiliging, hacking, fishing en koppelingen met andere divises. Ook op bankgebied, ideal, digid enz… Het is heel moeilijk overal de beste in te zijn maar chrome scoort goed. Ook tezamen met antivirus zijn ze goed, herkend echt een virus, worm of niet. Dat is dan ook meteen het antwoord op Joop zij vraag. Edge is te critisch en dan slaat hij alarm als het ware.
Joop, kijk even bij Frank zijn vraag.![]()
Hier nog wat info, en bij Microsoft (Rand) Edge zieje het probleem staan bij limieten.
En ja hoor ik ben ook weer binnen na veel pogingen en de hulp van Anis ook weer opgelost .
het is weer gelukt hoor nog een beetje te vroeg voor een bier dat we weer veel mooie kilometers mogen maken van het jaar groeten uit schouwen
Mooi om te zien dat je ook weer op het forum kunt komen André ![]()
Koppeling Telefoon en Laptop is weer in orde in samenspraak met Anis werkgroep lid. Een technisch probleem wat vastgehouden werd van oude Boluz versie koppeling.
Goed dat ook dat weer opgelost is .