Mijn nieuwe winter project.
Mijn nieuw winterproject bekend merk, onbekend type
Komt mij niet zo bekent voor maar redelijk solide frame dacht ik zo .
Daar heb je wel een heul mooie straalkast zeg!
![]()
Dat zou ik ook nog weleens willen, zo’n grote straalkast waar een frame in past ![]()
Maargoed je hebt een leuk project, ik ben benieuwd naar de vorderingen ![]()
Stralen kun je zelf op afspraak bij Easyblast in St.maartensdijk. Na stralen kan je het onderdeel in epoxy spuiten . Na het spuiten gaat het in de oven, afkoelen en kun je het weer meenemen. P.s. straalkast huur je per 15 min. voor een heel redelijk bedrag.
Prima opgelost zo, je rit heb je toch en als je thuiskomt ben je gelijk klaar. Is een mooi optie zo, wel een halve dag in de weer schat ik in.
Klopt heb ik destijds met me Kreidler wielen en wat frame delen gedaan.
De wielen gingen wat moeizaam door de speciale coating maar uiteindelijk prima gelukt duurde alleen langer dan gedacht (was overigens parelen omdat dat minder aggressief is)
Maar t is ook wel lekker als je t thuis kunt doen. Ik heb n klein straalkastje van HBM. Moeten alleen nieuwe handschoenen in want die zijn verteerd
Niet bestellen Frank, broer woont 3 km er vandaan. Misschien wil hij wel een rondje fietsen voor je ![]()
Frame stralen duurde ongeveer 1 uur
Ik zal eens kijken of ik de onderdeelnrs kan vinden op de site. Mocht dat lukken dan hoor je me Jan ![]()