...wist u dat?

Ik zit bij guis &partners die zitten in Sliedrecht Postbus 158 3360 A D
0184675666 E ;info@guis.nl
Wil ik even een brommer er af of er bij 1 telefoontje en het is geregeld .
Gewoon Top !

Vanmiddag gebeld door Vetera, er zit veel verschil in de prijs omdat er veel mogelijkheden zijn met aantal bestuurders . Vorig jaar is de verzamelpolis terug gebracht naar 7 brommers op verzamelpolis. Afhankelijk waar je voor kiest hoeveel chauffeurs of altijd een vaste of wisselende. Je kiest voor bv 2 chauffeurs zonder naam op 1 polis gelijk rijden dan betaal je 96,00 per jaar.1 vaste chauffeur kost +/- 80,00nper jaar. Er is veel mogelijk bij hun, de brommers moeten dan wel geregistreerd staan op de verzekering afnemer, kan niet op verschillende eigenaren.

Wat Cor nu schrijft is dus andere verzekering die afhankelijk van de keus hoeveel chauffeurs er op rijden gaat kosten. Dat zou dus nog nagevraagd kunnen worden. Krijgt vervolg.

Dat is wel mooie info Jan en Cor.
Wellicht is het n idee hier een aparte categorie van te maken?
Dat is namelijk n stuk voordeliger dan nu verzekeren bij ZLM á €58 per brommer per jaar.
Zelfs al zijn het er dan maar 7 op 1 polis dan scheelt dat al n hoop geld. Ik ga die vraag toch nog ns neerleggen bij de ZLM zien of diener toch voor te porren zijn

Dat als ik in eene keer nog 10 brommers tegenkom met kenteken wil ik ze op mijn Verzamel polis kunnen zetten .
Toen Vetera zijn voorwaarden aangepast en de prijs verhoogd heeft, zijn er een berg oldtimer liefhebbers daar weg gegaan ken er een aantal .

Ja dat heb ik ook gemerkt.
Zo blijft het brommer bestand ook n beetje in beweging

Vandaag nog ns met ZLM gebeld maar die kunnen niks doen zeggen ze, ze begrijpen de wens maar gaan het ook niet proberen.
Jammer maar in elk geval n duidelijk antwoord. Ik ga die mensen van Guis en Partners (waar Cor gebruik van maakt) eens benaderen kijken wat daar uit komt.

Net Guis en Partners gebeld. Het is maximaal 14 brommers per polis.
Edit: intussen de info binnen en hieronder als PDF’s bijgevoegd

Guis Brommerlijst.pdf (22,8 KB)
Guis intake formulier.pdf (867,0 KB)
Guis Offerte Oldtimer Bromfiets Verzamelpolis.pdf (232,6 KB)

Klopt het dat er geen prijzen genoemd worden

In de offerte verzamelpolis staan prijzen Carl

De laatste kon ik eerst niet openen en nu na het nogmaals proberen wel :wink:

Kortom IK vind het een goede verzekering Guis en partners .

Ik heb ook eens offerte aangevraagd bij Guis en partners, scheelt mij €82.00 per jaar dat ze goedkoper zijn dan Vetera.
Best leuk meegenomen maar ga het toch niet doen omdat ze bij deelname aan evenementen in het buitenland geen dekking geven. Dus bij een georganiseerde rit in België ben je niet verzekerd.
Vindt dit nogal een dingetje.

Dat had ik nog niet gelezen in de verzekering polis ,.maar kom niet in Belgie .
Alhoewel we toch een stukje in Belgie gereden hebben bij de tunnelrit .

Wellicht kun je voor dat soort uitzonderingen nog n 1 dags verzekering afsluiten :man_shrugging:t2:

Ik heb vandaag mijn nieuwe tarief doorgekregen van mijn brommer verzamel polis ,deze is voor 14 brommers ,dacht 15 maar goed die krijg ik toch niet weg in mijn kleine Atelier / schuur .
Prijs is omhoog gegaan en is nu 97 ,12 euro , voor 14 brommers .

En bij wie of welke maatschappij is dat

Guis en partners Dortrecht .

Dan ga ik de verzekering ook overzetten

De pret met het aggregaat was van korte duur omdat na de benzinekraan nu de carburateur benzine lekt. Dus die moet er ook n keer af om ns na te lopen. Gelukkig heb ik nog n 2e (kleiner) aggregaat maar net groot genoeg om o.a. de brommer heftafel mee te kunnen bedienen.

Je weet /wist dat ik er ook nog 1 staan heb he ,.benzine uitvoering .