...wist u dat?

Ja klopt Cor en wellicht kom ik daar nog wel voor op de lijn :wink::smiley:

Wisten jullie dat dit weekeind weer de Koewachtse beurs is .

Wist ik allang al :wink:

Is dat zaterdags of zondags? Ben t ff kwijt :face_with_peeking_eye::man_shrugging:t2:

Er vandaag jubileum badges zijn uitgedeeld omdat we intussen n jaar actief zijn met het nieuwe forum!! :partying_face::tada::clap:t2::confetti_ball::balloon:

Wat gaat de tijd snel heej. 1 jaar en geen fout kunnen ontdekken. Ik vind het goed werken allemaal.

Door wie is dit forum eigelijk gemaakt?

Door een werkgroep van leden van Boluz.
Het forum word nog verder getuned. Ideeën van leden zijn altijd ook welkom.

En we kunnen altijd nog mensen gebruiken om verder mee te helpen

Zondag 5 - 10 -2025 is de Koewachtse beurs .

En hij was weer gezellig druk. Wel iets minder stands dan vorig jaar maar de meeste waren ook overzichtelijker.

En het leuke was er waren wat Simson spullen te koop ,misschien volgend jaar nog wel meer .

Je was toch wel vermomd deze keer want we hebben nog naar je gezocht maar helaas niet gezien :man_shrugging:t2::wink:

Ik ben er geweest tussen half 12 en 2 uur ,heb veel bekenden gezien en ook goeie dag gezegd .
De verkoper van de Simson carburateur een echte belg hield mij een half uur aan de praat .
En tijdens het eten een echte Flandria fan ook een belg ,wel zo gezellig.

Ja die Belgen zijn wel gezelschapsdieren :rofl::+1::smiley:

Wist U dat ,ik ook spaak voor B O L U Z leden voor gereduceerde prijs .
Bergt U de velgen plus de naven en spaken ,. zal ik ze spaken voor B O L U Z leden voor 15 euro .
Velen van jullie wisten dit al maar er zijn elke keer weer nieuwe mensen die de nieuwe B O L U Z side bezoeken .
Wil je hier bij nog wat Bling bling gaat de prijs omhoog en is vooraf bespreekbaar .

Wist je dat ik ook alweer een nieuw project aan mijn broek heb hangen .

Wist je dat ik een ernstig vermoeden had Cor?

Ja Joop komt in eene voorbij en dan ben je weer verkocht .
Ik had mezelf nog zo voorgenomen om deze winter eens niets te doen .
En als er dan wat sneeuw ligt kun je lekker de B O L U Z side vol spammen ,met die kleine projectjes .

Ik vind dat een heel nette prijs Cor. Want het is best n klusje als je er zelf geen handigheid in hebt :+1::smiley: