...wist u dat?

Ja die Cor zal ook niet snel vastroesten dat is zeker…:wink:

Achter de garanieums is toch ook geen optie .

Het nieuwe jaar weer begonnen is en ik dus iedereen een Gezond en mooi 2026 toewens!!:grinning_face::ok_hand:

Dat wens ik ook aan iedereen :winking_face_with_tongue:

Ik dat ook iedereen toewens!

Wist je dat als het zo n weer is als de laatste tijd ,dat ik helemaal niets uitvreet.
Dit zijn dure tijden veel op web sides kijken en af en toe bestellen en dat kost best weer wel geld .

Een herkenbaar “probleem” Cor.. Maar ach ook aan deze koude natte ellende komt een eind

En maar zo snel als mogelijk is .

Wist je dat ik 6 dagen geen toegang gehad heb om in te loggen, alles wat ik probeerde werd afgewezen :sob:

Wist je dat dit nog nooit gebeurd dat ik in de geschiedenis van de boluz sites van Boluz langer dan 1 a 2 dagen niet online geweest ben :grin: , maar niets aan deze afwezigheid kan doen :wink:

Wist je dat ik het gevoel kreeg dat ik geschorst was :upside_down_face: maar ik zou niet weten waarom dat zou zijn :blush:

mooi .!

Mooi Carl dat het gelukt is.

Wist je dat het al weer Januari 2026 is en dat er financieel veel veranderd ,.maar ik heb besloten / bedacht om nog gewoon 15 ,00 euro te rekenen voor B O L U Z leden om een wiel te spaken ,
Moet leuk blijven natuurlijk .

Dat is een super koopje Cor. Tof van je.

Met deze prijzen houdt het je ook nog eens van de straat, tenzij mooi weer. Dan ben je een straatwerker.:grinning_face:

Deze week een stuk plaat in de schuur gelegd op de fiets en op de kreidler en de wielen in elkaar gezet ,dus niet buiten .
is wel een gedoe hoor ,maar goed gelukt .

Wist u dat sommige tanken een binnen voering hadden .

Ik neem aan dat dat een losgekomen tankcoating is?:face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye:

Klopt Frank een klote karwei om die er uit te krijgen .

Dat geloof ik graag.. daarom ben ik er geen voorstander van. Ik weet dat als je het echt goed doet dat die coating wel werkt maar vaak wordt het pas toegepast als er al n roestprobleem is. Dat krijg je vrijwel nooit zover weg dat je een 100% hechting krijgt en dan heb je dit (na verloop van tijd) als gevolg. Met de kans dat er zich roest achter de coating ontwikkelt en dat dan je tank doorroest.

Geduld is een schone zaak Cor. Met spiegeltje om hoekje kijken of oud tandarts spiegeltje.