Wist u dat het vandaag de kortste dag is, dus dat we morgen al een minuut meer daglicht hebben en dat we dus de goede kant op gaan.
Wist u, dat ik daar heel blij van wordt!
Nou ik wist het niet maar ik had wel zo’n vermoeden…
En dat geld ook voor mij kan ik je verklappen.
ondanks dat ik me ook in deze tijd aardig bezig kan houden is het toch een stuk aangenamer als je met goed daglicht kunt knutselen en zeker als de temperaturen een beetje richting de 20 graden gaan…
Enne… wist u dat ik vandaag via MP nog twee JLO motorblokken voor mijn Sparta’s heb kunnen scoren… 1 compleet en zelfs met intacte snaar (die zijn intussen knap lastig te vinden en dan peperduur) en 1 incompleet blok wat ik dan weer voor onderdelen kan gebruiken..
Ik moet ze nog wel een keer ophalen maar dat heeft geen haast.
Ja allemaal waar ,maar het gezegde is wel ; Als de dagen gaan lengen gaat de vorst stengen ,.hou er rekening mee .
Die kende ik nog niet.. ![]()
Dat is al jaren zo, maar dan zeg ik altijd, eerst zien en dan geloven ![]()
Nu komen er wel een paar koudere dagen aan, maar ook dat kan van korte duur zijn ![]()
Koud of niet koud…….de zon komt toch weer onze kant op!
Mail van J M P B 10% korting 11 dg .
In de aanbieding {Frank ] een JLO ketting /koppeling set .
Interessant Cor, ik ga zeker even kijken vandaag ![]()
![]()
Het vanmiddag goed vertoeven was uit de wind en in het zonnetje
![]()
twee truien aan en gaan, lekker 2 uurtjes bezig geweest aan de onderdelen
Ik heb mijn “onderdelen” flink laten bewegen en heb lekker gewandeld in het zonnetje
Dat dat nóg belangrijker is dan het rollend spul in beweging te houden. ![]()
Dus goed bezig Joop!
Ja, ook bij een mens kunnen de onderdelen na te lang stilstand vastroesten Frank ![]()
Ik heb het gevoel dat ik daar nog ff geen last van heb…
2 weken terug de jaarlijkse keuring voor de brandweer gehad en ik mag weer een jaartje door…
Begin intussen wel een van de “oldies” te worden trouwens…
Ja, het brandweergebeuren houd je lekker fit Frank ![]()
Niet alleen het brandweer gebeuren hoor Joop ![]()
Na 50 jaar in de koude en vochtige slagerij slik ik glucosamine /chodroitine 1500 /500 mg in de winter tijd .
Had die tip gekregen van een oude zeeloods die voor de toonbank kwam ,toen werkte ik nog ,je kunt bijna weer zeggen Vroeger !
Is dat tegen jicht Cor?
Nee Joop is voor soepele spieren ,werkt goed bij mij .
Je houd je spieren dan ook goed bezig Cor, altijd bezig he ![]()