Dat zou heel mooi zijn
ik woon in ‘s Heerenhoek.
Ik heb de FS1 expert nog niet getraceerd op nieuw forum. Heb geen nummer van hem. Komt goed.
Alfons had zich hier al gemeld om te helpen, hij zoekt enkel nog een vliegwiel trekker ![]()
Ik weet ook niet welke vliegwiel trekker hier voor nodig is
, maar daar komt Alfons vast en zeker wel achter ![]()
Ik weet het ook niet welke draad, denk uitproberen of aan de kenners vragen. Ik dacht dat jij ook had aangeboden zo dicht in de buurt. Rijden is nu niet verstandig. Lopen is ook geen optie, tenzij Oester56(weet geen naam) vervoer heeft.
Heel fijn dat je mij daarbij helpt,thanks.
Ik hoor er wel van Ik heb helaas geen vervoer maar eens kijken bepraten wat precies is gebeurd kan alvast en als het beter weer is eens verder kijken toch?
Ik woon in ‘sHeerenhoek.
Er moet vast iets te regelen zijn om daar naar te kijken lijkt me.
Heb je wel een binnenruimte om eventueel te sleutelen Johan
Johan (Oester56). Bij JMPB is een trekker te bestellen. Draad is 27x1.
Als je die besteld heb je altijd plezier van.
Dan kan ik wel een keertje langs komen hoor.
Misschien gelijk wat andere dingetjes bestellen.
Hij staat in mn garage en als ik de fietsen buiten zet is er wel ruimte.Ik heb alleen geen heftafel dus het wordt dan wel laag bij de grond sleutelen.
Het is nu nog wel wat koud in de garage want de radiator thermostaat is kapot.
Mn adres is Emmastraat 12 4453ce.
Ben erg blij als iemand me kan helpen!
Groet Johan
Op het oude forum hebben we een aantal keren gemeld dat er dinegn besteld werden bij sommige leveranciers om de verzendkosten te drukken of te verdelen.
Bij grote bedragen geen verzendkosten.
Misschien de vraag plaatsen in Topic “Gevraagd” Frank weet jij anders een beter Topic of komt er iets voor?
Is goed Johan. Als je een trekker hebt, kom ik langs. Ik hoor je wel.
Kijk, dat zijn altijd goede ideeën, Jan.
Hallo Alfons,ik denk dat eerst meten wat evt oorzaak kan zijn maar ik wil best deze onderdelen alvast bestellen en mogelijk ook een condensator.
Ik deze totaal gereviseerde fs1 met 0 km op de teller pas een jaar en er nu 400 km opzitten met inrijden dus lijkt mij onwaarschijnlijk dat er nu al zoveel een defect kan zijn.Ook de koppeling moet los om er bij te kunnen komen dus misschien kan het eerste onderzoek wat Meten dan beslissen wat er verder open moet wat daarvoor nog voor onderdelen voor nodig zijn.Lijkt jou dat ook een beter idee of niet?Ik kan alvast de trekker en spietjes en een condensator bestellen.
Hallo Alfons,ik heb de onderdelen besteld en ook een setje imi contactpuntjes (just for sure)
Groet Johan
Mooi Johan. Nou, het koppelingsdeksel los. Kunnen we gelijk die worm van de koppelingsstift controleren of die goed is. Die willen nog wel eens slijten en ontkoppelen gaat dan wat moeilijk. Komt goed. We houden contact.
Eventueel kunnen we een gezamenlijk bestel topic aanmaken ![]()
![]()
Het is een goed idee maar voor nu heb ik de benodigde onderdelen reeds besteld.En de bestelling zal eerdaags binnen komen.Maar voor de toekomst zal ik contact met je opnemen als ik weer een iets nodig heb.Ik koop overigens vaak ook bij fs1parts.nl en nu dus ook bij JMPG.
Er is al een nieuw topic voor aangemaakt Frank
hoi Alfons dat is goed geef wel een seintje.Het moet eerst maar wat minder koud worden om te werken in mn garage.Mijn koppeling werkt prima hoor! Met een totaal gereviseerde fs1 met nog geen 500 km inrij kilometers verwacht ik normaliter geen koppeling slijtage.
Ik had het idee dat er een elektrisch probleem was, geen vonk of iets dergelijks.
Volgens mij heeft je koppeling daar toch niets mee te maken of heb ik het topic niet goed gelezen. Ik zou zeggen eerst je vonk probleem proberen op te lossen en dan er af blijven en eerst eens even lekker gaan rijden, dan kom je er wel achter wat er NIETS aan mankeert, zo je schrijft is een gereviseerde FS1.