Klopt helemaal dit had Alfons gezegd in deze topic en heb gedacht mijn antwoord op hem zn reaktie had gezet daarom de vergissing.Mij idee is dus idd alleen te kijken naar het vonk probleem.
We hebben nog geen verslag kunnen lezen hier
Wat is uiteindelijk het probleem nog geweest, en heb je nog iets van de gebroken vijl aan je vliegwiel gevonden
Hallo Carl,Ik heb nog niet gekeken naar de storing ivm de kou en zal nog contact zoeken met Alfons en jou voor mij bij de brommer te helpen .Ik heb wel alvast een ontsteking moersleutel en een momentsleutel gekocht en een set imi contact puntjes en condensator.En een nwe accu. Dus 1 van jullie na de carnaval mij willen helpen graag want ben een newbie wat sleutelen aan brommers.groetjes Johan
Klopt het dat ik jou gegevens ook tegen kwam op facebook onder kopje Daf YA 328? Het leek exact dezelfde Yamaha FS1 op het plaatje. Leuke stukjes om te lezen. Ik was van 74-5, chauffeur Centurion tank.
Hoi Alfons en Carl ,Ik heb hem samen met mn schoonzoon weer aan de praat gekregen!!
Gelukkig,vandaag een proef ritje gemaakt ging goed.Carburator is nog niet naar wens en gas hendels maar dat komt goed hoop ik.Bedankt voor jullie input.Groetjes Johan