Beste liefhebbers,
Ook dit jaar ben ik wederom gevraagd hier op de website te posten.
We worden weer verwacht in Biggekerke om met de demo op het circuit mee te rijden.
Zojuist zag ik op de website dat de demo rit weer om 18:00 uur is. Mogelijk ga ik vooraf weer een ritje organiseren, daarvan hou ik jullie op de hoogte hier.
Laat aub hier of mij persoonlijk weten of je wilt meerijden. Deel dit bericht en we maken er weer een leuke middag avond van bij dit prachtige evenement!!
Hartelijke groet,
Erik Wijkhuijs ![]()