Zaterdag 15 augustus 2026 bezoek en demo rit tijdens Solexrace in Biggekerke

Beste liefhebbers,

Ook dit jaar ben ik wederom gevraagd hier op de website te posten.

We worden weer verwacht in Biggekerke om met de demo op het circuit mee te rijden.

Zojuist zag ik op de website dat de demo rit weer om 18:00 uur is. Mogelijk ga ik vooraf weer een ritje organiseren, daarvan hou ik jullie op de hoogte hier.

Laat aub hier of mij persoonlijk weten of je wilt meerijden. Deel dit bericht en we maken er weer een leuke middag avond van bij dit prachtige evenement!!

Hartelijke groet,

Erik Wijkhuijs :sun:

1 like

Dag Erik,
Als het een beetje weer is (bij regen vind ik de afstand Wemeldinge-Biggekerke nogal lang) kom ik graag naar Biggekerke. Als er nog een rit vooraf is zal ik daar graag aan deelnemen.
Groet, Marten Wiersma / 06-53655491

Het is nogal ver weg plannen 15 augustus maar voorlopig staat het in mijn agenda, wellicht politie zundapp aanwezig.