Zaterdag 4 juli 2026 Moped at Sea

4 juli a.s. organiseert de Tomos shop uit Goes voor de 2de keer een mooi evenement bij hun winkel in Goes.

Onderdelenmarkt, gepijlde rondrit, foodtrucks, dynobank en nog veel meer.

Dus mocht je nog onderdelen te koop hebben of brommers, meldt je dan aan bij Kevin van de Tomos shop wat er voor jou mogelijk is.

Ook wij als BOLUZ staan op de markt in onze nieuwe tent met info over onze club en meer :wink:

1 Like

Wil jij jouw onderdelen verkopen tijdens het evenement?
Huur dan een marktkraam van 3 meter of langer en laat jouw spullen zien aan alle bezoekers!
Aanmelden kan via: administratie@ajbromfietsparts.nl

Dat als het goede weer zo blijft, zal het toch weer een succes worden .

1 Like

Ik ga weer eens een wiel in elkaar flansen bij Moped at Sea 4 juli 2026 ,.ze willen zoveel diversietijd op de show / beurs .

Leuk hoor Cor! Vakwerk mag gezien worden !

Dat is mooi cor

Kom je ook nog even kijken Wilko .

Ja ik denk t wel hoor cor

1 Like

Het zal een beetje van de planning van het ziekenhuis afhangen.

Ok we gaan je hopelijk zien.

Beste bromfiets- en oldtimerliefhebbers,

Aanstaande zaterdag 4 juli is het zover: Moped at Sea 2026 in Goes!

De weersverwachting ziet er uitstekend uit, met een aangename temperatuur van ongeveer 23 graden. Ideaal weer om er een gezellige dag van te maken.

Wat kun je allemaal verwachten?

· Een prachtige toertocht door Zeeland

· De Dynojet testbank – test het vermogen van jouw brommer

· Wheelie Simulator (wheelie school)

· Onderdelenmarkt met nieuwe én gebruikte onderdelen

· Live muziek & DJ

· Foodtrucks en gezellige horeca

· Gezelligheid met bromfietsliefhebbers uit heel Nederland, België en Duitsland

Of u nu met uw eigen bromfiets komt, wilt rondkijken of oude bekenden wilt ontmoeten: iedereen is van harte welkom.

:round_pushpin: Locatie: Oostschans 26-C, 4463 AM, Goes
:ten_o_clock: Tijd: 10.00 – 17.00 uur
:admission_tickets: Toegang: Gratis

Iedereen is van harte welkom om gratis het evenemententerrein te bezoeken. Voor deelname aan de activiteiten vragen we een klein bedrag. Zo kunnen we de kosten van het organiseren van het evenement een klein gedeelte dekken en er een geweldige dag van maken voor iedereen.

Wij hopen u zaterdag te mogen begroeten voor een mooie dag vol nostalgie, techniek en gezelligheid.

Meer informatie vindt u op: www.mopedatsea.nl

Dat als het mooi weer is zal een een top dag worden .
Ik ben er ook met een spaak demo

1 Like

Staat , Toegang gratis, dan ga ik er vanuit deelname aan de toertocht ook gratis is??

1 Like

Goedemiddag AD,

Het is helemaal gratis om het evenemententerrein te bezoeken en vrij rond te lopen. Deelname aan de activiteiten kost echter een klein bedrag.

Een evenement zoals wij dat organiseren brengt veel kosten met zich mee. Als organisatie investeren wij daar zelf een aanzienlijk bedrag in. Helaas is het daarom niet mogelijk om alle activiteiten volledig gratis aan te bieden.

We hopen op jullie begrip en kijken ernaar uit om er samen een mooie dag van te maken!

Met vriendelijke groet,

Team Mopedatsea - Kevin Schouwenburg

Vorige jaar was de bijdrage dacht ik maximaal 10 euro en dat was het dubbel en dwars waard ook :laughing:

Het was toen een beslissing op het laatste moment, maar dat had ik toen zeker niet willen missen :wink:

Dit jaar gaat het um helaas niet worden, ik had al eerder iets gepland op deze datum, maargoed volgende keer beter :wink:

1 Like

Bedankt voor de mooie woorden! Superleuk om te horen dat je er vorig jaar zo van hebt genoten.

Jammer dat het dit jaar niet gaat lukken, maar afspraken gaan natuurlijk ook voor. We hopen je de volgende editie 03-07-2027 weer te zien. Er staat in ieder geval weer een mooie dag op de planning!

Met vriendelijke groet,

Team Mopedatsea - Kevin Schouwenburg

{ enigzins] duidelijk!

1 Like

Ik schreef al het wordt een top evenement ,.en als de weer goden mee werken helemaal .

1 Like

Zag net deze hangen, is er nog een rit van een andere organisatie??

Weet het niet maar je moet wel goed op de B O L U Z stickers letten nu .