Zondag 17 mei 2026 Molen-tocht

tja, 1 van de nadelen van ploegen

Iedereen die gaat, is het misschien verstandig om een plankje mee te nemen die je onder de standaard kan leggen. Sommige moeten op het gras staan. Er zijn plankjes aanwezig, maar voor de zekerheid je eigen plankje meenemen. Als het niet nodig is kun je deze misschien aan iemand anders geven om de brommer goed neer te plaatsen. Niemand wil dat zijn brommer omvalt door de zachte grond. Dank je wel voor als je dat doet.

Gras is niet alles als je een week met regen heb gehad .
Ja standard zakt zo weg .

1 geluk heb ik een goed regen pak.

Misschien een optie om een aantal platen te laten zagen in een bouwmarkt, dan heb je er direct voor een eventueel volgend evenement :wink:

Er zijn plankjes hoor maar de vraag is of het er genoeg zijn ,je weet nooit wat er op komt dagen bij de molen tocht .

een stel jampot deksels werkt goed steek je zo in je jas zak

Creatief hoor.:grinning_face::grinning_face: Het is wel zo.

Is een super idee Andre maar om nu nog even 2 poten van wat dan ook leeg te maken is wat veel van het goede .

1 like

misschien hebben de buren wat liggen ?

Iedereen een voorspoedig en droge en gezellig rit en dag gewenst :winking_face_with_tongue:

Plankje in mijn tas

We hebben al jaren plankjes, en worden elk jaar sowieso in Nisse gebruikt.

Denk dat ik er genoeg bij me heb voor morgen.

Service van de zaak. Top Sjacco, ik denk dat ze echt nodig zijn.

De B O L U Z molentocht /rit is ook weer gereden ,toch een hele mooie opkomst ondanks de weer voorspellingen .
Klein beetje regen gehad tussen s Gavenpolder en Kapelle toen we binnen zaten op het vliegveld bij terug komst was er een flinke bui .
Uit en thuis 110,6 km zonder het gebruik van een regen pak .
Ik heb 1 pechgeval gezien die moest nog 25 mtr naar een kennis van hem ,vertelde mij het is de bougie .
Wij zijn met 4 e naar de camping gereden en daar stonden ze op ons te wachten ,broodje kroket gegeten en een cola en weer door ,wij waren best wel vroeg rond 2 uur weer op het vliegveld ,nergens een pijl gemist deze waren goed geplaatst ,waarvoor DANK aan de mensen van de organisatie .
Al met al een geslaagde rit ,minder voor de mensen die een bui op hun dak hadden .





Was een mooie rit. Geen prachtig weer maar al met al hebben wij mazzel gehad.
Goed uitgezet en gevarieerde route. Bedankt organisatie!! Een dikke :+1:

Was inderdaad weer een hele mooie rit en het weer viel reuze mee. Hartelijk dank aan allen die dit mogelijk maakten :+1:

Hallo Joop, ik heb je niet gezien. Ik denk dat je eerder op pad was en natuurlijk veel sneller. Ik was op pad met mijn C310S en samen met Stefan op zijn Moto Guzzi (brommer). Groeten Han.

Jammer, dat ik je gemist heb Han! Ik ben tegen elf uur met de eerste groep op pad gegaan.

Jammer dat ik het heb moeten missen volgend jaar hoop ik er zeker bij te zijn.