Zondag 17 mei 2026 Molen-tocht

Zondag 17 mei 2026 Molen-tocht

De inschrijving heb ik allang gedaan voor de molentocht :wink:

Voor de fiets ,.brommer of de auto ?

Met de vierwielers Cor, met als eindpunt de markt in Goes :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ok DAT stond er niet bij .
Dat als het regent zit jij droog en wij nat, wel een verschil he .

Ben al druk aan het poetsen, de bandjes aan het oppompen en de benzine staat ook klaar. Zo’n zin in. Altijd super leuk deze dag. Opkomst is ook altijd goed.

Ook ik hoop op mooi weer met de Molen tocht , op mijn vakantie adres was er 2 dg regen de rest heel mooi weer .tegen de 29 graden .

Wat een temperatuur zeg. Wel heet hoor.

Sorry typ fout heb het hersteld .39 moest zijn 29 graden .

Dat is vele malen beter die 39. Dat is uit te houden.

Zondag 17 mei de B O L U Z Molentocht gepeilde rit .
Mensen uit en rond Middelburg verzamelen bij de shell pomp bij de bajes 9 uur vertrek naar vliegveld Midden Zeeland .
Heb er zin in .

2 likes

Dat als ik nu woensdag naar buiten kijk met regen en bewolking zakt de moet in de schoenen .
Maar als je de weer berichten ziet voor Zondag klaar ik en het weer op .
Verleden jaar was het droog ,maar stond er veel wind .

Andre met Zundapp en ik Ruud met de kreidler komen naar de shell en rijden met jullie mee richting vliegveld

Deze rit is al eens eerder verregend, weet ik nog goed. Dat lijkt nu een stuk beter te worden. Duimen!!

Bij goed weer ben ik erbij. 9 uur bij de pomp. Tot dan. Spannend, eerste lange rit na revisie.

Is prima Ruud en Andre we gaan je zien .

1 like

Regen of geen regen rijden met die hap .

Zo denkt niet iedereen er over, dan denken ze al snel dat gaan we niet doen

Ik kom na mijn nachtdienst slaapje nog even buurten aan het eind van de middag

Jammer dat je niet kan meerijden Mielko .