Zondag 19 juli 2026 Boluz-rit Heinkenszand-Nisse
Mooi. Enzo blijft Boluz groeien. Het schept altijd mogelijkheden.
Ik heb er zin in .En ik hoop met hele grote hopen dat het mooi weer is .
Ga duimen voor goed weer die dag.
Sla zelf over krijg 15 juli mijn nieuwe knie.
Mischien niet met de brommer gaan kijken maar op mijn krukken.
We gaan je zien ,messchien met een vouw stoeltje .
Voor de rit 19 juli zijn we nog op zoek naar 1 of 2 vrijwilligers die vanaf ongeveer 13.00u op het eindpunt in Nisse de brommers opvangen en hun plek wijzen.
Ook nog iemand die de mogelijkheid heeft om de bezemwagen voor zijn rekening te nemen die dag.
Groet, Sjacco Vermeulen
06-1535 2644
Beste leden van Boluz,
Zondag 19 Juli is er weer de Boluz-rit, zoals gebruikelijk start deze goed bezochte rit bij Stelleplas te Heinkenszand en eindigt deze op het Retro-festival in Nisse.
In Nisse hebben we gratis toegang tot het festival en is er een plek voor ons gereserveerd waar we gezamenlijk met de brommers kunnen staan.
Aanmelden vooraf hoeft niet voor deze rit, inschrijven aldaar, er is een inschrijfformulier in de bijlage toegevoegd, deze kunt u uitprinten, invullen en de zondag meenemen zodat het inschrijven snel kan verlopen.
Programma:
Inschrijven vanaf 09:30h tot 11:00h in het restaurant Stelleplas te Heinkenszand.
Je bent vrij om te vertrekken wanneer je wilt. (gepijlde route)
Dit jaar is er na 42 km een stop bij de Korenbeurs in ’s-Heerenhoek, waar de mogelijkheid is om te lunchen of iets uit de cafetaria te nuttigen.
Bij het inschrijven krijgt u het volgende:
1 consumptiemunt voor koffie/thee met bolus bij de start.
1 consumptiemunt te besteden in de Korenbeurs.
1 consumptiemunt te besteden in Nisse.
1 Sticker Boluz-rit 2026
Route is totaal ongeveer 80 km lang.
Er is een bezemwagen aanwezig.
We hopen jullie te mogen begroeten op 19 juli 2026
Met vriendelijke groet,
De organisatoren van deze rit.
Gaat er ook mooi weer besteld worden .?
9 uur vertrek voor de mensen van rond Middelburg en uit Middelburg bij de pomp aan de weg van de bajes ,voor de Nisse rit .
Tot morgen. Ik heb er zin in!!
Groetjes, Eddie
De Nisse rit is ook weer verreden ,het was schitterend weer voor deze rit .
Heb ze niet allemaal geteld maar zo n 250 man en vrouwen reden mee dus een hele sliert .
Op Nisse was het ook een gezellige aangelegenheid ,best wel druk in vergelijk bij vorig jaar toen was er regen en dat houd de mensen weg .
We hebben ook nog een stuk of 6 rijder van buiten de provincie terug naar Stelle Plas gereden en die waren weer dik te vreeden .
Heb 2 pechgevallen gezien ,een stil gevallen automaatje en een lekke band maar die waren ze aan het maken .
Ik moet zeggen ik heb genoten .
Organisatie bedankt .
Waar blijven de foto s Ik had mijn camera vergeten .
Kijk even op faceboluz Cor. Er word ook nog een filmpje gemaakt word gezegd.
Ja had ik gezien ,.maar ben een beetje op de B O L U Z side gefocust .