Zondag 24 mei 2026 Oldtimer bromfiets meeting Heinkenszand

In mijn inbox het verzoek om deze te delen, een heel leuk en gezellig evenement

hallo Remco, zouden jullie deze willen publiceren svp. Boluzbezoekers uiteraard gratis entree + 1 koffie + 1 consumptiemunt. grtz Kees Wondergem

En hoe weten ze dan dat je van Boluz bent?

Dat heeft Kees er niet bij gezegdđŸ˜±

Verrassend :winking_face_with_tongue:

Iedereen weet dat het niet controleerbaar is :wink:

Hoe dan ook een leuke gelegenheid om dicht bij huis weer eens “Brommer te kieken” heng gedeng
. :smiling_face_with_sunglasses::joy:

Volgens mij zijn er meerdere flyers in omloop, althans op facebook wel.

We gaan het zien :wink:

1 like

ik zie maar 1 flyer voor de bromfietsen??

Nog even naar de brommer meeting in Heinkenszand geweest iets te vroeg denk ik ,.begon om 12 uur ,wij waren er om kwart voor 12 .