In mijn inbox het verzoek om deze te delen, een heel leuk en gezellig evenement
hallo Remco, zouden jullie deze willen publiceren svp. Boluzbezoekers uiteraard gratis entree + 1 koffie + 1 consumptiemunt. grtz Kees Wondergem
In mijn inbox het verzoek om deze te delen, een heel leuk en gezellig evenement
hallo Remco, zouden jullie deze willen publiceren svp. Boluzbezoekers uiteraard gratis entree + 1 koffie + 1 consumptiemunt. grtz Kees Wondergem
En hoe weten ze dan dat je van Boluz bent?
Dat heeft Kees er niet bij gezegdđ±
Verrassend ![]()
Iedereen weet dat het niet controleerbaar is ![]()
Hoe dan ook een leuke gelegenheid om dicht bij huis weer eens âBrommer te kiekenâ heng gedengâŠ. ![]()
![]()
Volgens mij zijn er meerdere flyers in omloop, althans op facebook wel.
We gaan het zien ![]()
ik zie maar 1 flyer voor de bromfietsen??
Nog even naar de brommer meeting in Heinkenszand geweest iets te vroeg denk ik ,.begon om 12 uur ,wij waren er om kwart voor 12 .