Zondag 6 september 2026 Walcheren-rit
Zal nog niet zo meevallen we hebben in de afgelopen jaren al heel wat gezien van Walcheren .
De route doet er niet zo veel toe Cor. Samen lekker rijden en bijpraten, daar gaat het om!
Is ook wel een beetje zo Joop maar de routes doe er toch ook toe .
De routes op Walcheren zijn altijd de moeite waard ![]()
Vandaag met 5 man, Leo, Cor, Jan, Ben en ik, de route volledig gereden, die we al eerder aan het uitzetten waren. Opgenomen met Geo Tracker en vastgelegd. Een mooie tour. 87 km lang. En deze ligt vast.
Later uiteraard meer info.
Hoop natuurlijk op goed weer ,maar ik heb een heel goed regen pak ,wat een onzin schrijf ik weer ,Dit is een zomer zonder regen .
Het regent alleen als je dat regenpak vergeet of bewust thuis laat
Ja inderdaad dit was de laatste keer met de Sproeier .
Voornu is nog goed weer, wel moeten in onze gedachten houden dat de regen een keer gaat komen.
Zo was het ook op 3 mei, meer dan een maand kurk droog en net die dag ging het regenen ![]()
Zo zie je maar ![]()
Beste Boluz leden,
Het is weer zover voor de mooiste rit van het jaar, de Walcheren rit. 87Km lang.
We houden het classic. De rit gaat langs Vrouwenpolder, Grijpskerke, Westkapelle, Zoutelande en Dishoek. Leuke plaatsen waar gegeten en gedronken kan worden. Veel leden geven dit ook aan, omdat dit altijd een leuke stop is. Frietjes, vis, uitsmijters, ijs enz..
De rit is ongeveer 86 km lang. Natuurlijk bij de start een consumptiebon voor koffie met een bolus. En een consumptie bon die gebruikt kan worden bij de Heksenketel in Vrouwenpolder.
Volop ruimte voor aanhangwagens en parkeerplek bij Bowling Middelburg, dat inmiddels wel bekend is.
Bezemauto is aanwezig. Mobiel: 0617377980
Info op ons Boluz forum: https://boluz.nl/t/zondag-6-september-2026-walcheren-rit/798
Bowling Middelburg: https://bowlingdekruitmolen.nl/
Wij wensen iedereen een leuke rit.
P.S. de Henksenketel is pas 11:30h open, dus je hoeft niet vroeg te vertrekken.
Groeten, het Walcheren team. (Jan, Cor, Leo, Ben, Remco en Alfons)
Kleine correctie op hierboven: de Heksenketel in Vrouwenpolder is open vanaf 11:00 uur ![]()
Maar eerst hebben we nog , de zomerrit, zondag 23 augustus 1 van de best bezochte ritten, waar de mannen van wemeldinge, altijd een mooie verassende rit uitzetten
![]()
Laten we hopen, dat we het zo houden Alfons!
Ik heb er zin in ,nu nog redelijk weer en de rit kan beginnen .
ze geven goed weer op voor zondag , er komt weer een groep over de keerring
ik ben mijn meisje ook aan het porren om mee te rijden!
tot zondag iig!
Iedereen een goede en veilige rit toegewenst, de weersverwachting is in iedergeval goed
heerlijk gereden mensen.
dankjewel voor het uitzetten!