Zondag 6 september 2026 Walcheren-rit

Was een hele fijne rit. Ik heb er van genoten.

Organisatie hartelijk bedankt!

Ja, een geweldige dag. Heel veel leden gezien en gesproken en vonden het een erg leuke rit. Heb ook veel gelachen onder en met elkaar. De Heksenketel in Vrouwenpolder was erg gezellig.

In Westkapelle natuurlijk kibbeling gegeten, die deze keer wat tegenviel, ach wat maakt het uit. Ze kwamen allemaal langs en dat gaf veel bekijks door mensen en wezen soms brommers aan.

Mensen (toeristen) waren benieuwd welke club het was, dus even aangegeven dat het BOLUZ was. Ze vonden het een originele naam en erg leuk die oude brommers te zien.

Ik wil iedereen bedanken voor deze leuke dag.

Ohja, in het bijzonder Ben de Wit, die heeft de route bedacht en 60km bepijlt. En zondagmorgen samen met Jan de Koeiyer gecontroleerd of de pijlen er nog hingen. Dank jullie wel daarvoor.

Was weer een BOLUZ top dag mooi weer gezellige mensen ,ook van buiten de provincie .
Jammer 1 persoon met lekke band is met de bezem auto afgevoerd ,ook nog even stil gestaan bij een Zundapp die had een dicht geslagen bougie door het rustige rijden ,ja een snelle brommer moet je af en toe even doorblazen heb ik ook bij een Simson .
Ook nog een Kreidler die er mee stopte andere bougie en de bougie kabel ingekort en weer rijden .
Maar al met al een zeer geslaagde dag op naar de volgende rit ,De Wind en Weer rit .
Ik moet schrijven dat bijna al de Boluz ritten met mooi weer zijn verreden ,maar ja we hebben dan ook een hele mooie zomer gehad ,en is toch nog niet helemaal voorbij die mooie zomer .

het was weer een geweldige dag

Alle pijlen zijn weer opgehaald. In totaal 292 pijlen. De route was ook heel goed gepijlt.

Slecht 2 pijlen verdwenen, 1 was 90 graden verdraaid maar 50 meter verder is de volgende pijl alweer en die stond goed. 1 pijl was aan gerommeld maar hing er wel, beetje scheef danwel. Kortom prima gegaan.

Walcheren team, top gedaan.

Zeer goed gedaan inderdaad, heb niets gemist. Dankjewel daarvoor!:+1:

Altijd leuk zo n gepeilde rit ,kun je je eigen tempo aanhouden en stoppen waar je wilt .
Maar het is wel een werk hoor zo n 100 pijlen ophangen .

Wat foto’s van FaceBoluz.