Carl zijn hobbyruimte

Keurig Carl je eerste aanzet is er, nu ist nog een fluitje van een cent. Dozen van fruit bij de Lidl, die zijn keurig te stapelen en je hebt een mooi geheel straks.

1 like

Opschrijven wat er in de doosjes zit ,.kun je alles direct vinden .

Geweldig mooi Carl. Prachtig idéé.

Het wordt er weer tijd voor om 's avond na het eten een paar uurtjes te vertoeven in mijn hobbyruimte met een muziekje op de achtergrond :wink:

Persoonlijk hou ik niet van de komende periode met steeds korter wordende dagen :sleepy:

Kijk dat is ook n mooi klusje :sunglasses::+1:

Ja, de zon scheen gisterenmiddag tijdens mijn ritje Steenbergen Tholen al weer hinderlijk in mijn ogen

Je moet er niet naar toe gaan om muziek te luisteren Carl, tenzij je naar buiten MOET. :grinning: Mooie periode om alles netjes te rangschikken in je dozen, dan weet je weer waar je moet zijn als iemand voor carburateur iets vraagt.

Is intussn n pracht knutselplekkie zo

Dit ziet er heel goed uit.
En zeer geordend zover ben ik nog niet in een opgeruimde werkplek is het vele malen prettiger werken.

Het is nu een jaar geleden dat ik begonnen ben met het opknappen van mijn hobbyruimte :smile:
Tot op heden heb ik er geen spijt van gehad, ik heb nog steeds een goed overzicht, en eigenlijk moet ik bekennen dat ik er nog niet eens klaar mee ben :wink:

Mijn plan is om de onderdelen nog compacter en schoner in te pakken qua merk :grin:

T resultaat mag nu ook al gezien worden! :sunglasses::+1:

Nu de dagen weer wat langer worden toch maar weer eens wat opgeruimd in mijn hobbyruimte, voordat je het weet ben je weer uren aan het opruimen wat ik ook niet erg vond :laughing:

In moet bekennen dat ik van de winter telkens wat uit mijn handen gelegd had en ja wat moet je dan, gewoon weer even schoonschip maken :wink:

Ik heb ook van die dingen waar ik eigenlijk niet mee verder kan en dan krauw ik weer wat anders uit de hoek .
Maar moet zeggen ik heb niet meer zo veel projecten als een paar jaar geleden .