Flandria Penny

Mooi dat het is gelukt en hopelijk blijft het nog even goed weer kunnen jullie lekker rijden .

Ben benieuwd hoe lang ze op zich gaan laten wachten. Jullie hadden overigens gelijk dat het weinig voorstelde. Op wat gedoe na over de papieren hebben ze niet echt naar de brommer gekeken. nummers zijn gecontroleerd, gewogen en remmen zijn bekeken en toen was het al klaar.

Van de week was het kenteken dan eindelijk binnen, dus snel verzekerd en rijden maar. Echter bleef de gas kabel wat moeilijk doen. Dus besloten om maar een nieuwe kabel te steken en deze lekker lang te maken. Eenmaal bezig brak er een hokje van het magura handvat. Snel in de auto naar Goes voor een nieuwe. Alles ‘s avonds afgemaakt en tikken en lopen. Nu werkt het perfect en blijft de kabel nergens hangen.

Ja, dat heb je met kunsstof. Dat veroudert en word bros. Het waarschuwd niet en breek in 1 keer af. Bij de Tomos gehaald zeker.

Ja klopt, ga vaak naar hem. Hij is altijd vriendelijk en het scheelt weer een hoop verzendkosten.

Ja zulks soort dingen kun je tegen komen ,.maar dan toch wel lekker als er zo n schop in de buurt zit .
Moped at Sea 4 juli .

Dan ben ik zeker van de partij, ik weet alleen nog niet met welke brommer :sweat_smile: Lijkt me een leuk evenement!

Er zit ook een ritje bij he Lars .

Ja klopt maar was niet alleen voor oldtimers toch?

Elke 2 wielen 2 tackt of 4tackt mag mee ongeacht de leeftijd .

Zelfs 4takten worden niet geweigerd :grin: