Frank vd J zijn werkplekje

Ja Jan misschien wordt het wel zo iets.
Maar inderdaad de afgelopen dagen best wat kunnen doen zo.
Vanmiddag nog nét de achterwand kunnen doen…

Ik heb er wat rachels extra tussen gezet om de steenwol op zn plaats te houden.

Ook nog even wat opgeruimd…

Nu nog platen er tegen en klaar is Frank

Nu nog een goedkope pot muurverf van 2,5 liter en je hebt bijna een showroom.
Wit is helder maar iets besmettelijk, lichtgrijs kan ook mooi zijn. :grin:

Ja, sowieso de achterwand bij de werkbank wordt niet spierwit dat is vragen om ellende.
Maar k zal wel zien. Als ik dat doe neem ik ook het (nieuwe) werkblad van de werkbank in dezelfde kleur mee. Is makkelijker schoonhouden.

Intussen de achterwand ook afgewerkt.
In dit geval met houtvezelplaat omdat die toevallig op mn pad kwamen

En vervolgens door om n magazijn stellinkje te maken naast de werkbank

Maak je voor jezelf ook nog een koste plaatje bij, want er gaan toch wat materialen in zitten.

Dat is t mooie alleen de container aanschaffen heeft tot nu toe geld gekost :grin::wink:
En de ventilatie bollen maar dat was pakweg €60 :blush:
(edit) Ja en natuurlijk de huur om de containers te stallen! Maar ja als je een garagebox moet huren kost t ook geld… :open_mouth:
De rest heeft voornamelijk spierpijn en lui zweet gekost

Intussen de boel lekker opgeruimd en wat “wanddecoratie” aangebracht :joy::man_shrugging:t2: gewoon omdat t kan

Straks velen jaloers op frank zn mobile werkplek, straks koopt hij nog mobile kraan.

Vadaag nog even verder geknutseld en de deuren aan de binnenzijde verder afgewerkt…

Vergat ik bijna om de gaten voor de ventilatie ook aan te brengen op deze binnenwanden van de deuren… dat was achteraf nog een klus want ik wilde niet de panelen weer helemaal losschroeven… Maar met wat meten kwam ik daar ook wel weer uit. Moet het nog wel een beetje verder afwerken maar dat is voor volgende keer.

Edit:9-11-2024
Vandaag de voorbereidingen gestart om C1 te verplaatsen naar zn definitieve plekkie naast C2. Eest al het hout wat er in opgeslagen lag er uit gehaald. Daarna de eerste 8 brommerprojecten en vast wat zware dozen met brommerspul.

Dit was het begin…

Hier moest alles naartoe.

Je kan ook niet altijd van alle markten thuis zijn frank, tenslotte ben je geen bouwvakker, maar een doe het zelf klusser en die moet net als ik wel eens even iets 2 x doen." Eerst gedacht en toen gedaan doet alle dingen beter gaan. Eerst gedaan en toe gedacht heeft menig een verdriet gebracht.". Maar het resultaat mag er zijn hoor, keurig geworden.

Nou het heeft helaas langer geduurd dan bedoeld en gehoopt maar vandaag was het dan zover C1 kon naar zn definitieve stekkie naast C2. Viel allemaal niet mee door het slechte weer en de zachte bodem. De truck die hem moest verplaatsen kwam zelfs vast te zitten maar die konden we lostrekken met een tractor. En ziedaar! :sunglasses::smiley::+1:

Kijk de 2de.:grinning:
1tje voor opslag en 1 voor sleutelen?
Mooi man.

Mooi Frank daar kun je wat mee .
Ik had de containers wat verder uit elkaar gezet ,zodat de deuren net niet tegen elkaar komen als ze open staan ,en dan een dakje er boven kun je je motor daar stallen als je gaat hobbyen

Dat zou ik ook gedaan hebben en dan zelfs nog vol met bestrating leggen Cor

Als ik met mijn doehetzelf oog kijk dan kunnen de deuren net tussen de loze ruimte tussen de 2 containers indraaien. Maar Frank weet zeker wel of niet, hem kennende zal hij zeker gemeten hebben. We gaan zeker reactie krijgen van hem :grinning:

Ja klopt Alfons C2 is al geïsoleerd en deels ingericht als werkplaats. C1 is allereerst opslag. :smiley::+1:

Ja klopt mannen, ik had ze graag 1 containerbreedte uit elkaar gehad maar de eigenaar van het terrein wilde ze eerst tegen elkaar hebben. :man_shrugging:t2:

Gelukkig heb ik dat uit zn hoofd kunnen praten. :smiley:

En nu staan ze net iets verder dan een deurbreedte uit elkaar zodat de deuren volledig open kunnen zwaaien. Bovendien is het ook veiliger mocht er wat misgaan :fire::fire: in een van de containers :fire_engine:

Logische dat ze niet tegen elkaar staan Frank :wink:
Nu kun je tenminste beide deuren openzetten zonder dat ze elkaar raken :+1:
Een stukje bestrating er tussen, daar zou je ook gemak van hebben :wink:

Zo te zien op de foto hangt er een behoorlijke donkere wolk boven de C2 en C1 :cry:
Maar wel fijn dat de containers nu op de definitieve plaats staan :+1: :stuck_out_tongue_winking_eye:
Nu kan je verder met de inrichting van C2 en C1, en daarna lekker sleutelen :star_struck: :smiley:

Ja alleen ik weet niet of de eigenaar van de grond dat zo geweldig zou vinden ach een lekker stukkie gras is ook prima :wink::smiley::sunglasses:

Ja het was toen echt rotweer :face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye:
Vandaag was het flink zweten geblazen maar veel kunnen doen dus wel tevree :wink::smiley::+1: