Frank vd J zijn werkplekje

Vanmorgen alle brommers uit C2 naar buiten gereden en de boel leeggemaakt.
Hetzelfde met C1, leeggemaakt en schoongeveegd. Daarna wat zaken verplaatst toevallig was Carl net op bezoek en met goeie ideëen dus die heeft gelijk ff geholpen een magazijnkast te verzetten. Maar om m op de plek te krijgen waar ik m wilde hebben moest het hele magazijnrek pakweg 10 cm opgeschoven worden :hot_face::hot_face::flushed::face_with_peeking_eye: dat was nog n flinke klus!! Maar ook dat is gelukt.
Toen moesten de brommers er liefst op n ruimtebesparende wijze in…

Dat ging zo voorlopig het beste, ik ga er nog wat anders op verzinnen maar voor nu konhet hele zwikkie er in (dit was overigens nog maar de helft! :flushed::face_with_peeking_eye:)

In C2 plaats gemaakt voor mn BMW en 1 brommer om aan te kunnen werken.
En omdat ik er nu weer bij kon gelijk de winterbanden aan de Golf gelegd.

En zo staan (bijna) alle brommers (projecten en bouwpakketten) weer in C1 en hebben we zelfs nog wat ruimte over :sweat_smile::smiley::sunglasses::+1:

Plus dat je weer gezien hebt wat je allemaal verzameld hebt :wink: :grin:

Maargoed ik heb gezien dat je heel goed bezig geweest bent met C1 en C2 :star_struck:

Ja t krijgt wel n beetje vorm zo. :blush::grin:
Maar er is nog n hoop uit te zoeken, er moeten brommers heen gebracht worden, de heftafel moet nog vorm krijgen, kortom we zijn er nog niet.
Én t wordt tijd dat er 1 of meer brommers goed en n beetje vlot mee de weg op kunnen… :scream::stuck_out_tongue_winking_eye::man_shrugging:

Dat als ik zo n container moest inrichten was ik een halve dag bezig met mijn rolmaat
Maar ik zou wel een boord maken waar zowel brommer s onder als op het boord kunnen staan .
Inrichten tot aan het plafon en elke ruimte benutten die over blijft .

Eens Cor,
En dat is ook de bedoeling.
Alleen dat lukte nu nog niet aangezien ik ook nog n hele partij hout onder moest brengen en dat hout ligt voorlopig bovenin op liggers zodat het van de vloer is. Maar daarmee heb ik net niet genoeg ruimte over in de hoogte om dat board te maken waar de 2e laag op zou kunnen staan. Maar dat zit nog wel in de planning :sunglasses::ok_hand:
En voor nu paste alles er zo vrij goed in dus daar kan ik wel ff mee vooruit :sweat_smile::grinning:

Vandaag toch nog even lekker kunnen werken in mn C2.
Dit keer het grootste deel van het plafond er in kunnen zetten…

Volgende wordt met de witkwast er over als de platen goed droog zijn dat geeft binnen dan toch weer wat extra licht :smiley::sunglasses:
Even voor de duidelijkheid het plaatmateriaal aan het plafond was vochtig voor ik het erin geschroefd heb dus het is niet dat de container lekt (gelukkig) :slight_smile: