Heb je nog een leuk rondje gereden vandaag

Ja Joop even de rust opzoeken met een versnapering er bij. En veel kilometers gemaakt met je 4takt. En zuinig, dus daarom kan jij ook meer draaien dan ons met de 2 takt.

Ja, jan, dat verbruik speelt echt wel een rol. Ik stook dan wel weer Euro98 maar er hoeft dan weer geen mengsmering in.

Toch wel lekker zo n 4 tact ,.heb die ook gereden Honda maar opgeruimd ,ook nog wel eens gedacht aan een Honda Bently maar niets van gekomen .

Wat niet is kan nog komen Cor, maar het is wel zo, dat er aan zo’n 4 takt niet zo makkelijk gevijld en geprutst kan worden dan aan een 2 takt he en dat is zeker voor jou een groot stuk plezier he.

JA dat klopt wel Joop ,maar cil wissel is ook geen probleem hoor .

Ja ik vind zo’n 4-takt gewoon al mooi om te horen draaien en motorisch zijn ze vaak ook heel betrouwbaar

Vandaag een leuke ronde niet veel km s maar een bezoek gebracht aan het Solex muzeeum op Colijnsplaat stop duurde 1 uur met koffie en koek .
Tijdens de rond leiding kwamen er een aantal Duitsers op automaten brommers aangereden die logeerden op Colijnsplaat ,even leuk geouwehoerd en gevraagd of ze mee wilde rijden naar Heinkenszand wij waren met 5 en wij met 7 dus was weer een aardige sliert .
Niet veel km s maar wel een leuke rit gehad .

Vanmiddag een flinke ronde gereden, zo veel mogelijk langs het water; Kattendijkse dijk, Veerse Meer, bij het vliegveld via s’Heersenhoek overgestoken naar de Westerschelde en daar weer zoveel mogelijk buitendijks tot aan Hansweert, daar de sluizen over en onder het lommer van de Zandijk terug naar Yese, 82 Km.

Van middag de Zündapp 517 GT50 even uitgetest na het verwisselen van het achtertandwiel van 41 naar 43 tanden, resultaat circa 5 km langzamer dan voorheen, maargoed dat is dan nog 55 km/uur :wink:

Vanavond na het eten nog even 20 a 25 kilometer over de dijkjes gedaan van Heinkenszand via Lewedorp naar Nieuwdorp en toen weer terug naar huis :winking_face_with_tongue:

Dit was de eerste rit van 2026 :wink:

Was een leuke rit zo Cor, en tof dat je een bezoek aan het solex museum had geregeld. Was ook leuk dat de Duitse touristen op Mofas of mopeds aansloten en mee naar HZ zijn gereden. Zo maak je nog wat mee op de Pinksterdag zondag morgen. Als bewijs de foto’s

Leuke foto s goed bewijs ,. en het weer zat lekker mee ,was weer een top dag .

Maar zo kom je toch niet aan je km s Carl dit jaar ,met dat mooie weer .

Hoi gisteren een rondje gedaan lewedorp westerschelde hansweert wemeldinge oosterschelde kloetinge lewedorp 65 km en vandaag ook een rondje samen met ad op de yamaha fs1 lewedorp westerschelde smoske een broodje middelburg Arnemuiden de piet oud sabbinge blauwe wijk waar ad woont lewedorp 68 km

Leuke foto’s Wim van een leuke rit zo te zien :wink:

Lekker hé met dit weertje. Beetje zeewind voor de koelte en natuurlijk de korte broek aan.:grinning_face:

En toch stond ik vanmiddag in twijfel en ben ik toch thuis gebleven :wink:

Ik zit met n overvolle agenda en kan voorlopig weinig tijd vinden om te rijden.

Herkenbaar Frank :winking_face_with_tongue:

Vandaag met 20 brommers een rondje gereden van 180 Km. Over de Kering en de Brouwersdam naar Oudorp en over de brug terug. Prachtige rit en meeste stukken lekker fris!

Wie had deze rit georganiseerd Joop ?