Vandaag ook nog een rondje gedaan lewedorp wolphaartsdijk goese sas kattendijke wemeldinge vlake sluizen hansweert nieuwe zeedijk kapelle sheerabtskerke heinkenszand lewedorp 62 km toch nog wel wat fris vooral langs het water
Ook een mooi rondje zo. Prachtig rijden in Zeeland hier. Ja langs het water kan het altijd wel fris zijn daar, zelfs in de zomer. En als je dat voorbij bent, een stuk warmer.
Zou ik even wachten tot ze klaar zijn met die zebra windmolens want er zijn wegen afgezet en kapotgereden door het zware verkeer voor de bouw van de molens.
Dan wachten we rustig af Joop. Door de rommel rijden is ook niet het idee heej. ![]()
Dan zag ik je volgens mij nog rijden
Jazeker vandaag. Voor de eerste keer een rondje gedaan met de brommer en de Solex. Ze wilden buiten spelen. Tja dan moet je je opofferen hé. Ik genoot er ook van.![]()
Ik houd het in de gaten Alfons. Het is een populair fietsgebied daar en ik ben er van overtuigd, dat na het gereedkomen van het windmolenpark alle wegen en paden netjes opgeknapt zullen worden.
Vandaag ook nog klein rondje gedaan ongeveer 25 km was een testrondje met de 90 de koppeling was wat veranderd en niet ten gunste we hebben de oorzaak gevonden en het is netjes opgelost toch nog wel aan de frisse kant ook geen zon gezien op naar de zomer
Niet goed uit gevuld ?
Zou kunnen ik denk dat de bronzen bus niet vast genoeg geperst zit zou bv 5 honderdste groter moeten zijn tandwiel voor verwarmen bronzen bus in de vriezer dan erin persen moet het muurvast zitten zit nu een originele in met schuine vertanding maakt nu ook minder geluid en schakeld nu goed
Knap gevonden. Daar denk je niet zo snel aan. Heeft het ook aangelopen, want ik zie daar slijtsporen en wat gruis, of heb ik het fout. Daardoor niet echt vrij komen en wat slecht schakelen? Ja, reche vertanding maakt zeker wat herrie, en dat beetje vermogenswinst is voor ons niet echt belangrijk.
Nee slijpsel hebben we niet geconstateerd zijn pluisjes van de poetsdoek
Bij de Simson licht die ook los is in pricipe de afstand bus ,en dan vul je de spelling uit met een sim ring tussen mand en koppeling korf .