Ja het is nu wel effe anders hé ![]()
Yep al hoef en wil ik nog steeds niet klagen
Vandaag ook nog even een ronde gedaan 63 km met zijn 4 e was er mooi weer voor door de polder weinig bloesems weinig bladeren maar als het weer er zo uit blijft zien zal dat snel veranderen .
Het was een uitgesproken dag en zonnebrillen weer,. langs de Schedes nog wel fris door de nevel die aanwezig was .
Dat als het uur weer vooruit gaat zullen we proberen de 100 km te halen .
Mooi rondje gereden vandaag in eerste instantie zouden we niet gaan ,maar de zon lachte mij toe dus toch maar de Simson S 53 gestart .
Zonnebril op en gaan zo n 70 km was goed om te doen .
En weer bijna 3 liter van die dure benzine kwijt .
Vandaag de Veerse meer ronde gereden redelijk weer wel een beetje veel wind met achter wind merk je daar niets van maar pal tegen wel een beetje fris ,.maar zo kun je met een frisse neus aan de paas stol beginnen .
Op de kop af 80 km zonder een spatje ,af en toe kwam de zon door maar dat mag geen naam hebben .
Na de Veerse Meer rit nog even naar Vlissingen en door de polder terug .
Fijne paas dagen .
Je kan het niet laten hé. Flinke ronde nog wel. ![]()
Ja was droog dus gas open ,en als je alleen bent kun je lekker vol gas komt het blok een beetje los deze is ook nog niet zo lang geleden gereviseerd .
Dat je maar alleen was Cor dan is de zondagclub flink uitgedund, of jij bent gewoon een diehard ![]()
Hallo
Ja was alleen kun je lekker door douwen .
Ja, een grote ronde Walcheren. Top weertje vandaag. Uiteraard bij de bekende vuurtoren gestopt om een kiekje te nemen. 92km.
Vandaag na 5 maanden winterrust de Zündapp na 1 tik gestart. Goede mengsmering er altijd in op advies van onze ervaren brommermonteur uut Schouwen. Minder km’s gemaakt dan Alfons maar toch even de Walcherse frisse lucht opgesnoven.
Was fantastisch weertje hé. Er waren al veel toeristen vond ik met al die fietsers. In Biggekerke zag ik dat een fietser, oude man, groepje toeristen, die zomaar de straat overstak zonder te kijken, bijna aangereden werd. De autobestuurder reageerde super snel en net niet geraakt. Het bekende haartje.
In Domburg, de hoofdstraat, al vol met toeristen die over de straat lopen. Echt druk. Langzaam er door heen rijden daar.
Zet hem even in de show room van links en rechts gefotograveerd .
Willem .
Vandaag weer een zonnen brillen dag leuke rit gereden weer zo n 74 km met zijn 2 e ,Remco en Cor .
Wel wat wind maar dat is niet zo n ramp ,wel fris .
Met de Groene Simson .
Ik zie er zelfs 2 staan Willem ![]()
Het zijn leuke brommers om op te rijden
, binnenkort eens kijken of de mijne nog starten wil ![]()
Ja die heb ik ook zien staan aan de pomp .
Ook Hallo!!
Da’s n fraaie Yamaha.
Leuk om die er ook weer bij te hebben in de club!