Dat zal best welnwant dat doet ie iedere keer nog! ![]()
![]()
Hahhaahaa, flink ommetje dan Joop.![]()
![]()
Wil je dan volgende keer wat minder stof doen opwaaien!! Ik moest vandaag wéér 3 autos wassen!! ![]()
![]()
![]()
![]()
Sahara zand hier ook weer wat gevallen ,als het goed door regent gaat dat er ook weer af ,had geen brommers buiten staan .
Hoi ik heb vandaag ook een rondje gereden en kwam ook nog boluz leden tegen bij smoske even een leuk gesprekje gehad en onderweg nog langs colega geweest met de yamaha hier nog wat foto’s van de brommert
Het is een schitterende Yamaha Wim.
Er staan wel weinig kilometers op de kilometerteller.
Het zijn leuke en ook zeer wendbare brommers ![]()
Ja je ziet ze ook niet zo veel meer maar iknzouner best graag een hebben want ze lopen altijd mooi net alsnde honda’s uit die tijd (al zijn dat 4-takten)
Vanmorgen nog een ritje van ong 65 km gedaan met peter een remco
Prima weer wel een frisse start
Ja ‘s morgens is het best nog fris, maargoed vanmiddag gaat het stukken beter qua temperatuur ![]()
En de temperaturen worden als maar beter ,
Vandaag eindelijk weer eens pakweg 6 uur bezig geweest om een hoop spul uit te zoeken…
Eerst 7 brommers eruitgehaald zodat ik wat kon bewegen ![]()
mn vrouw had uit Engeland nog 24 plaatstalen voorraadbakken meegenomen. Die heb ik omgeruild voor een deel van de lidl kartonnen groentedozen. Die werkten ook best goed maar zijn iets minder stevig. Ik heb er nog zat in gebruik voor lichter spul.
Als ik weer tijd heb weer verder. Maar voor nu best opgeschoten en al heel wat onderdelen uit kunnen zoeken op merk en deels op type. Alle reservewielen lekker bovenin weg kunnen werken zodat ze geen kast- of vloerruimte in beslag nemen dat scheelt al n berg.. na C1 is C2 aan de beurt
kortom n vruchtbaar dagje zo.
Druk druk druk, je kan wel je energie kwijt op deze manier.
Ja dat gaat prima zo! ![]()
![]()
Maar het geeft ook wel voldoening.
Gelijk nog wat brommers even opgestart en dat zijn dan ook weer even kleine “smile” momenten als zo’n hoop stof rokend
en kuchend weer n beetje tot leven komt ![]()
![]()
Maar geen fototje ,.of was je filmrolletje vol .
Zal ik in n ander topic doen.. ik realiseer me net dat ik hier “off topic” ben dit gaat over rondjes rijden ![]()
dus sorry ![]()
Even verplaatsen naar de juiste topic .
Ik pleeg nog wel eens een ijsje te scoren bij de Meeuw in Rilland, en dat eet ik dan op bij de Rattenkaai, heerlijk rustig en echt midden in de natuur.
Best al wat kilometers gereden dit jaar, afgelopen zaterdag met een groep een treffen bij het Grevelingen restaurant en een rondje st Philipsland Tholen. 175 Km uit en thuis.
Je bent een echte km vreter hé Joop. Respect.
Je bent goed op weg Joop.
Mooi om te zien en lezen, dat je het nog vele jaren mag volhouden! ![]()
![]()
![]()
De Mash doet het dus ook nog steeds prima zo te zien