Mooie /leuke onderdelen gevonden ,laat ze hier zien

Vandaag dit leuke Mobylette boekje binnengekregen waar volgen het opschrift álle modellen in staan maar ik denk dat er later nog wel modellen bij gekomen zijn. Maar er staat in elk geval heel veel interessante info en afbeeldingen, explosietekeningen etc in

Zelfs de Mobylette stamboom

Maar ook veel technische info

Mooie duidelijke afbeeldingen

Altijd leuk als je uitgebreide documentatie hebt :wink:

Zal dit moeten gaan volgen omdat ik binnenkort ook een mobylette krijg
Die heeft niet meer gereden vanaf 1975 volgens het nog aanwezige verzekeringsplaatje
Ben benieuwd wat ik er nog van kan maken

Daar heb je geluk mee Jan, want in Heinkenszand zit een grote leverancier van 2e hands onderdelen en heel veel mobylette info. :grinning:
En ga op gemakje beginnen, dat is het leuke van een pensionada.

Zo moeilijk is Mobylette niet hoor, er liggen nog steeds onderdelen van diverse types te wachten tot ik een keer een Mobylette tegenkom :laughing:

Mooi Jan. Natuurlijk gaat dat lukken. Kennis genoeg bij de Boluz leden, en jij kan er ook wat van. Tenslotte haal je ook zomaar even je Kreidler blok open enz…

Dat moet niet zo moeilijk zijn Carl ik krijg er dagelijks diverse voorgeschoteld op MP :smiley::+1::man_shrugging:t2:

Dit word het niewe project

Mooi Jan werk aan de winkel .

Kijk dat is het betere werk :smiling_face_with_three_hearts::stuck_out_tongue_winking_eye::rofl::+1: Ook Jan vakt voor de ongekende charme van de Mobylettes
Stind die nu gewoon nog in n hoekje in je schuur!??:smiley::stuck_out_tongue_winking_eye::sunglasses:

Is 1976 in een schuur gezet
1980 verhuisd naar garage
5 jaar geleden naar deze plek verhuisd
Nu plek maken bij mij en dan ophalen bij de buurman

Ziet er goed en compleet uit, hier kan je een mooie van maken Jan :wink:

Nou dan hoef je niet ver te gaan voor je projectje ,.ik moest dit weekeind naar Tiel flipje Tiel ,de betuwe .

Ga je er ook hier een verslag van maken met tekst en foto’s Jan, het is wel leuk om te gaan volgen :smiley:

En ja hoor rechter Kreidler motor deksel op de kop getikt .
Zie foto

Dat staat er fraai op :laughing::rofl::+1:

Nog meer leuke onderdelen thuis gekregen op de valreep van 2024 ,2 motor delen
Ze zien er niet uit maar flink schoon maken en een beetje poetsen en het komt goed .

1 like

soms moet je veel geduld hebben maar als de kans zich voordoet moet je toeslaan. Een zeer nette ontstekingsdeksel voor Honda MT gescoord voor een 4 bak blok. Voor 5 bak goed te vinden 4 bak minder. :metal:

1 like

Ja dat zijn dan de kleine juweeltjes toch! :sunglasses::+1:

Ja als je zoiets in goede staat tegenkomt dan kan je het beter direct maar kopen.

Ik zeg altijd maar zo, beter diur dan niet tekoop of verkrijgbaar :smiley: