ik kan me nog n beurs in Koewacht herinneren…
![]()
Is het net als Frank om je voorraad te verhogen en de rekken vol te stoppen? ![]()
Gaan die dingen vaak kapot of voor restauratie van een project?
Als het over mijn aanwinst gaat; nee deze gaat niet in het rek maar is voor de rood witte MT in opbouw ![]()
Oké Remco, achteraf kon ik weten dat je nog aan 2e MT-5 bezig bent uit vorige Boluz1.0
Succes er mee in je nieuwe Hobbyschuur met de mooie takel.
En nog een mooie vondst. Een HM167 cilinder. Dat is een MT5 cilinder zoals geleverd in bv Duitsland en Zwitserland. Zonder snelheids restrictie zoals in Nederland. Zou met de juiste setup 90 km pu moeten halen. Dat is dus voor later ![]()
Mooi spulleke. Later, nee nu.![]()
![]()
Nou k ben benieuwd hoe dat er uit gaat zien ![]()
![]()
![]()
Dan kun je je grasveld omploegen Remco .
Van de week via een BOLUZ lid twee ori naven met remankerplaat voor een Honda MT gescoord. Voor de rode MT dan kan ik op het gemakje nieuwe wielen mee regelen (@Corkreid
Ja de goede oude tijden herleven Remco ![]()
Owh, dat is altijd mooi zo’n dubbele uitlaat. Altijd iets bijzonders zo.
Ziet er niet verkeerd uit Remco, nu de kunst om de kleur zo mooi te houden. Je moet opschieten bij Cor want nu nog fris om in zijn schuur te werken. De temperaturen gaan oplopen, dus is Cor weer meer buiten te vinden.
Dat staat er ook weer heel netjes bij zo ![]()
Vandaag zaterdag rommel route Dauwendeale geweest deze morgen 9 uur op stap .
Een paar leuke spulletjes gevonden een digitale km teller nw in doos 0,50 euro cent,. fiets slot 2.00 euro ,.thee kistje 0,50 cent ,.steek sleuteltjes klein 2,00 euro ,.zijknipper tang,. punt tang,. 7 boren 5.5 mm nw ,dacht dat ze 6 mm waren,. kleine bachco van Gedore,. nwe rol tocht strip deze spullen bij elkaar 2,50 euro .
Dan nog een doos vol met hang lampjes denk zo n 12 a 14 stuks met zo n 12 nwe lampjes er bij voor in de overkapping voor onze zoon .
Mooi dat je laatst de beurs gehad hebt, dan heb je weer ruimte voor deze spullen van de rommelroute ![]()
Je hebt dus weer lekker gescoord Cor!! ![]()
![]()
![]()
Ja alles zat mee ook voor de verkopers lekker droog en een zonnetje .
Heel de winter spul verzameld en met de Rommelroute op straat gegooid.
Leuk toch .
Als je dit koopt op de grote markt waar ze 40 euro voor een kraam moeten betalen ben je 10 keer zoveel kwijt .
K had de rommelroute in mn agenda staan maar teveel te doen hier dus helaas ![]()
Leuke spullen man. Altijd handig om te hebben. Vroeg of laat komt het altijd van pas.