Mooie /leuke onderdelen gevonden ,laat ze hier zien

Ga dit weekeind bij ze bestellen ,.dit is een Poolse webshop .

Leuk uitlaatje daar gevonden gepolijst rvs in race uitvoering .

OE! ik hou van RVS :slight_smile:

Nou Cor je bent weer lekker op jacht naar onderdelen! :smiley::stuck_out_tongue_winking_eye:

En ik heb weer wat werk ,kleine klussen .

Ook nog een voor spat boord mee besteld ,dat als ik het plastic voor spatboord had moeten spuiten was ik meer kwijt geweest nu 16,02 euro voor een spatboord in kleur .

Super toch.

Ziet er erg robuust uit moet ik zeggen zeker met die twee steunen in het midden.
Duidelijk nog van voor de tijd dat alles maar lichter moest worden

En als extra heb ik nog een voorpoot stabilisator er bij Frank

Sjiek hoor :star_struck:

Dat ziet er flink bling uit Cor…
Mooi stukje cnc freeswerk lijkt me

Bezig baasje Cor ziet er allemaal top uit, lekker bezig.

Maar als het dit weer is de laatste dagen ,is het niet fijn hobby en Jan piet .

Doe je alles buiten ?

Ja Jan piet ik ben erg klein behuisd ,heb 2 kleine schuurtjes ,en die staat redelijk vol ,dus buiten werken .
Fietsen er uit en dan kan ik er in ,maar er zijn meer buiten werkjes als binnen .

Des te meer respect voor wat je voor elkaar krijgt :sunglasses::man_shrugging:t2:

Het heeft even geduurd maar daar is ie dan C3 :joy::face_with_peeking_eye::person_facepalming:t2:

Maar ik moet er bij zeggen hij is met name voor de spullen van mn betere helft is aangezien die langzaam aan permanent richting NL zal komen. Verwachting is dat ze voor t eind van het jaar hier neerstrijkt en ja dan moeten er spullen tijdelijk ondergebracht… en daar wist ik wel wat op :joy::joy::sweat_smile::face_with_peeking_eye:

Dus nog maar n container aangeschaft. En ja als die straks weer (een eind) leeg is dan kan het zomaar zijn dat ik m langzaamaan overneem :innocent::innocent::rofl:
Maar vandaag eerst de haakse slijper er in gezet om voor voldoende ventilatie te zorgen. Dat ging nu n stuk beter omdat ik op C1 en C2 heb kunnen oefenen

Goedbezig Frank :smile: en toch is mijn voorspelling uitgekomen :wink:

Succes met container 3 of tewel C 3, voordat je het weet staat ook deze gevuld met brommers en onderdelen :rofl: :rofl:

Ik zie nog wel een keer dat je de lucht in gaat met de containers ,verdieping op verdieping .

Of dat jij er één in de achtertuin zet Cor, er zijn diverse afmeting tekoop :stuck_out_tongue_winking_eye: