Heb al gemeten ,gaat net niet .misschien bij mijn zoon .
Zat ik weer eens op een side zoekend naar een zuiger kom ik deze tegen ,.je zal er maar net om verlegen zitten .
Wat een moooe prijs zeg. Het zou inderdaad net passen, heb je toch een mooi zuigertje.
Wat is die site Cor? wellicht hebben ze daar ook wel spullen voor de Sachs, Saxonette en Puch blokjes.. als ze daar ook dit soort prijzen voor hanteren dan kan het nog wel eens interessant zijn…
Ja hoeveel merken weet ik niet ,maar je kan eens kijken het is Jack motors PL
Polen dus ,Meer dan 40 000 artikelen voor de Simson ,je blijft kijken /zoeken en wat ook nog zo leuk is de verzend kosten waren 8,80 en nu wat duurder 9,90 uit Duitsland 18 ,50 euro .
Leuke site maar t is wel zoeken geblazen maar dat is ook prima op een regenachtige dag..
Als je 3 keer wat gezocht heb ,weet je de weg daar wel hoor .
Dit kopje heb ik op een beurs gekocht ik dacht Vlaardingen maar weet het niet zeker ,.de tap moesten iets naar buiten gefreesd dan was het Casal kopje pas klaar deze komt van een 50 cc Casal maar is eigenlijk 60 cc gezien de diameter van de rand ,.maak hem nog wat vierkantiger .
Ik vindt het mooi staan zo .
Jullie mogen best wel wat schrijven /reageren op deze hoor .
Netjes gedaan hoor. Foto van de verbrandingskamer?
Zat die o-ring groef er al in of heb je die er zelf in (laten?) maken?
Mooi setje zo hoor!![]()
![]()
Nee Frank is er later in gemaakt ,zo n groef zit er niet in bij een Casal kopje .
Zit er netjes in toch .
Al zeg ik het zelf ![]()
Heb jij dat er in gemaakt Mielko?
Is in elk geval n knap stukkie werk.
Ben wel nieuwsgierig hoe dat gedaan is..
je hebt wel een draaibank nodig ![]()
anders lukt dit niet
En voor het gemak moet het bougie gat centraal zitten
Wat ook een uit komst is een koppendraaier voor korte en lange schacht ,deze behoort ook tot mijn speciaal gereedschap ,deze kan gebruikt worden in koppen die een centraal bougie gat hebben .
Dus die draai je in het bougiegat en dan kun je hem daarmee opspannen in de klauwplaat van de draaibank?
ik vroeg me al af hoe je zo’n kop op zou moeten spannen namelijk…
Maar wat je zegt dat is dan wel voor koppen met inderdaad een centraal bougie gat.
Klopt Frank een onmisbaar iets voor de contouren te veranderen en O ringen te plaatsen ,en natuurlijk te af vlakken /recht /vlak draaien .
Mooi stukje werk. ![]()
Ja dit vind ik ook wel een knap stukkie werk.