Maar ook dan moet je wel zoeken hoor ,je zoekt bij de ontsteking en dan ligt het aan de schakelaar oid .
Vorig weekeind ,de ronde van de foto s mijn stuur aanslag verloren een geruime tijd aan het zoeken geweest maar niet gevonden .
Vandaag maar een nieuwe gemaakt .
Mooi dat je dan zelf zo’n ding maakt ![]()
![]()
![]()
De laatste ronde die ik reed en bij Andre stopte mijn stalen ros voor de deur geparkeerd toen er nog iemand binnen kwam die vertelde mij je nummer plaat hangt scheef ,.moertje er uit getrild is dit Pech of gewoon niet goed vast gezet .
Ik zal deze week alles nog eens nalopen heb dat nog niet gedaan sinds de bouw van de S 51 .
Zelfborgende moertjes zijn de oplssing
Ja daar zou ik ook altijd voor kiezen, zelfborgende RVS moeren
Jullie kunnen aardige tip s geven hier voor ,.maar de boutjes draai ik in de tril rubbers ,.leg het nog wel een keer uit naast de brommer .
Nu had ik ook wel t idee dat als iemand wel weet hoe dat vast te zetten dat Cor dat wel was. En toch nog lostrillen, best knap!
Vandaag echt pech was net weg bij Andre en toen geen vonk meer terug gesleept door Eddy naar Andre ,volgende week kijken wat er aan schort .
Kan gebeuren Cor, maar kan jij dan een week wachten voordat je op onderzoek uitgaat wat het probleem is ![]()
Ja en ik heb nog een paar klusjes te doen ,en er staan nog 3 Simsons en een Kreidler .
LoL.. nou je zit nog niet zonder transport dus ![]()
![]()
![]()
Ik denk dat het eigenlijk wel graag wilde weten wat er loos, je maakt mij dat niet wijs dat je dat niet weten wil ![]()
Nee maar soms gaan er even andere dingen voor hé ![]()
Kan ik me tenminste zo voorstellen
Geen vonk wat kan het anders zijn dan ontsteking neem een andere mee zet hem er op en rijden .
Ik denk dat cor niet eerder bij Andre terecht kan.
Dan had Cor de EHBP moeten bellen hé, vervoer hadden we zo kunnen regelen ![]()
Er zitten meerdere adressen van de EHBP in Eindjesant ee, zelfs met speciale aanhangwagen voor brommers.
Ook dit is een goede oplossing .
Cor is zo te zien goed thuis gekomen ![]()
En als iets niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat ![]()
![]()
![]()