Beetje vertekend beeld denk ik ,heb de achter schoks ook al 3 cm ingekort en er zit ook nog geen koplamp op he .
Andere foto .heb er nog 100 hoor .
Beetje vertekend beeld denk ik ,heb de achter schoks ook al 3 cm ingekort en er zit ook nog geen koplamp op he .
Ja op deze foto komt ie beter uit volgens mij.
Hoe dan ook ik vind het sowieso n pracht project.
Ja Cor, zo ziet er al weer anders uit he, prachtig project ![]()
Vrijdag 7-2 -25 met die wind best wel koud buiten dus maar in de schuur werkzaamheden verricht .
Dekseltje gepoetst ,.klaar voor gebruik .
Kan het op een blok met 3 - 4- 5 -of 6 versnellingen .
Die van jouw gaat daar toch wel heel erg veel op lijken Cor, mooi hoor!
Ja dat is het S 51 model wat ik wilde .
Het mooie van dit is dat er op het kenteken van de S 53 de eerste die van Jan van de Burght , dit niet vermeld staat ,dus als je aan het verbouwen gaat wordt het ook echt een S 51 .
Bij de S 53 waar ik nu aan bezig ben , staat het wel op het kenteken ,en dat is/wordt nu een model S51 .
Als je op het kenteken S51 wil dan denk ik dat je naar de keuring moet ![]()
Nee Carl dat is weg gegooid geld ,.kan ik beter de zaak ombouwen .
En dan gelijk een 6 versnellings bak er in .
Jaja… dat wordt intussen n hele brommer zo
Door de kou weinig gedaan ,.zal het blok er weer maar van onder halen om de ontsteking en de carburateur te plaatsen ,hoeft die niet op de workmate of ik op mijn knieen te zitten .
Na het plaatsen van ontsteking plus carburateur vandaag even kijken of ik hem aan de loop krijg .
Zal toch wel Cor. Misschien een fimpje erbij, altijd leuk.
Goed idee Alfons, bij deze een filmpje dat hij loopt.
Loopt wat hoog stationair maar dat komt omdat dit alles nog een beetje op zijn plaats moet komen nieuwe zuiger met gehoonde wand en een nieuwe ontsteking , carburateur is ook nieuw .
Loopt mooi hoor en reageert fel op het gas ![]()
Wooow Cor dat draait inderdaad netjes zeg! ok nu wat verhoogd stationair maar dat is n kwestie van afregelen…
Haa, leven in de brouwerij. Mooi toch. Klinkt goed in ieder geval.
Je hebt echt eer van je vele werk tot nu toe Cor, een recht sporend frame met voorwiel in het midden en dan nog een lekker lopend motorblok er onder. Beter te hoog toerental, anders moet je al gelijk gaan rommelen en nu is het uitproberen met mooi resultaat.