Schrijf ook eens wat

Nou respect hoor.. met dit weer buiten knutselen is mij toch iets te veel van t goeie :cold_face::cold_face:hangt oon beetje van het soort knutselwerk af.. maar sleutelen nee.. k heb n hekel aan steenkoude sleutels

Nou ik ook niet hoor. Vandaag ook was het harstikke koud vond ik. Mijn garage opstoken, heb ik ook niet zo’n zin in. Onder de 10 graden rij ik zelf ook niet en ook niet sleutelen. Nog een maandje geduld en dan kunnen we wel weer denk ik. Maarja, dat geduld heej.:grinning_face::grinning_face:

Perfect weer vandaag, we hebben zelfs onze werkzaamheden zonder jas gedaan, maargoed de één kan nu eenmaal beter tegen de kou dan de ander :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja Carl jij bent waarschijnlijk net als Cor, winterhard! :wink::grinning_face::joy::+1:

Dat als het zo doorgaat met die Alizan ontstekingen wordt het een ramp jaar elke keer van die ontsteking problemen.

Alizan, ik dacht dat het een Kokusan was Cor. Weet jij het verschil tussen die 2? Ongetwijfeld goedkoper, maar ik zou toch voor een echte Kokusan gaan als ik je nu zo hoor en bezig zie. Zelfs binnen Kokusan moet je oppassen dat je geen imitatie koopt. Wil niet zeggen dat ze slecht zijn, maar hier en aar hoor je toch wel een geluid dat ze minder zijn en soms ook stuk gaan.

Nee geen ori ,maar denk uit de zelfde fabriek enkel anders verpakt van Simson staat het erop gelazerd en dan kosten ze nog meer ,en dan heten ze Vape ontsteking .
Heb voor de gulden middenweg gekozen .
In de blokken van Simson die met de Minarelli cil 1399 km mee gereden niets aan de hand .
Het eerste Simson blok wat ik heb gereviseerd dat blok heeft ook zo n 1200 km gereden met zo n ontsteking .
En in de Simson van Jan v d Burght zit ook al weer zo n 800 km op de teller ook zonder problemen .

Cor, ik zou een nieuw topic over ontstekingen maken om alle reacties bij elkaar te houden.

Nu staat het verspreid over meerdere topics en daardoor raak je ook de juiste draad kwijt als het over ontstekingen gaat :wink:

14 juni 2025, had ik zin in een soft ijsje, dus op de Solex even een ijsje halen in Arnemuiden. Was super lekker weer toen.

Ja is nu wat aan de late kant ,.zal de volgende keer er rekening houden .

Onze vrienden in Suriname. De Zundapp club, toertochtje.

https://www.facebook.com/share/r/1NWpoEaJMc/

Altijd lekker in het T shirt daar ,.zou er wel willen wonnen .

Ik ga je helpen Cor.

:grinning_face::grinning_face::grinning_face::grinning_face::grinning_face:

Was ik maar 30 jaar jonger .