Schrijf ook eens wat

Het is dus een medelander Cor :wink:

Ja en nog een goeie ook ,.Hij werkt dat kan ik best wel waarderen .

Daar moesten er meer van zjn

Kreidler toch?

Ja inderdaad kreidler wilde foto’s plaatsen maar dat lukt niet

Dat heb ik ook al vanaf het omzetten van boluz.eu naar boluz.nl dat foto’s niet meer geaccepteerd worden, dus foto’s gaan jullie van mij niet meer zien van welk project dan ook :wink:

Hallo vandaag weer een brommer bijgewerkt hij is nog in de originele kleur wel 54 jaar oud ik heb deze voorbereid om er een 80 cc onder te hangen en alles weer up to date te maken dit blok heb ik 3000 km mee gereden dus dat zit wel goed

Ziet er goed uit .Wim .

Perfect :ok_hand:

Ik keek nog eens even naar de foto s van Wim toch een mooie kleur ook nog even gekeken naar mijn eigen kleur is in de zomer van 2008 gespoten kleur is tot stand gekomen door Ferrari rood en zonnebloem geel te mengen tot de gewenste kleur .
Kleur is nog zeer goed in 2026 al schrijf ik het zelf .

Foto is van 08 -08 =2008.

Kleuren lijken erg op elkaar. Mooi hoor!

Dat gaan we nog wel oplossen hoor Carl…

moeten we even een keer voor gaan zitten met onze laptops :smiling_face_with_sunglasses:

Volgens mij hebben ze er destijds nieuw nog niet zo strak uitgezien!!

Speciaal voor de dames van Boluz.

https://www.facebook.com/share/v/1DUaer9aYa/

De B O L U Z bezem vracht auto ,. ik denk dat er zeker wel 30 brommers op dit spul kunnen vervoerd worden .
Geprobeerd met de chauffeur een contractje af te sluiten voor dit jaar maar daar had hij geen trek in .

Hahhaaahaa, leuk Cor. Zou wat zijn zeg zo’n bezemauto.:grinning_face::grinning_face:

Ben ik dat ik hier dan geen chauffeur op ben tijdens de boluz rit je kunt bijna nergens komen met zo’n spul

Ja is wel erg groot spul ,.maar er kunnen best wel veel brommers bij een pech geval .

Verwacht je veel pech gevallen Cor, ik dacht dat de brommers de laatste jaren best goed waren :wink:

Nou het kan zo maar zijn dat je 3 maal in de maand stil staat ,wat natuurlijk ook een ander kan gebeuren .