Schrijf ook eens wat

Ja is nog niet zo ver maar dat komt nog.
Wat ik af en toe doe is 1 of andere topic , van voor naar achter lees /doorkijk en dan denk je owh ja dat ging toen zo .
En dan heb ik dikwijls nog veel zelf geschreven

Mooi stukje info Alfons.

Meten is weten blijkt maar weer.

Helaas ben ik niet zo thuis in electronica dat zou wel fijn zijn als ik daar beter mee uit de voeten kon. :flushed_face::man_shrugging:t2::hot_face:

Vanmiddag stralend weer en wind stil, dus het ideale moment om nog even wat framedelen in de primer te zetten die al een tijdje klaar liggen :wink:

Het kan maar gebeurd zijn, verdere bewerking volgt later :laughing:

Ook weer lekker bezig Carl :smiling_face_with_sunglasses::+1:

Ik ga de MX5 eens wassen na zn winterstalling en gelijk ff in de was zetten denk ik :star_struck:

Dat gaat gewoon goedkomen Frank, jou kennende :rofl: :grin: :wink:

oei!

leuke auto.

zin om mee te doen met mijn auto rally?

Ziet er leuk uit!! Ik ga me er eens in verdiepen… al ben ik wel n beetje zunig op mn MX5je :face_with_peeking_eye::face_with_peeking_eye::sweat_smile:

dit is een film van een deelnemer

Leuk filmpje Mielko .

Volgens facebook is Jan Tiel overleden op 86 jarige leeftijd .
Heeft heel wat klaar gespeeld met het merk Jamati .

Ja, hij had al jaren een zwakke gezondheid maar hij was nog steeds geïnteresseerd in tweetakt techniek.

Rust zacht Jan Thiel, je leeft voort in onze herinnering!

Gister avond op sbs 6 hart van Nederland .
Kevin van de Puch en Tomos shop uit Goes op tv met de verkoop van jerrycans , leuk zo extra reclame voor hem .

Die jongens zijn inventief bezig. Leuke filmpjes enz.. helemaal goed.

Vanmorgen om 6.00 uur ook al Cor, maar dat was de herhaling :wink:

Maargoed vorige week heb ik ook een keer in België getankt, maar ik begrijp goed dat mensen daar gaan tanken.

46 cent verschil per liter op euro 95 is niet niks en de euro 98 was maar 5 cent duurder :grin:

En dan heb je niet even een paar jerrycans gevuld met 98 ??

Was niet bij kevin langs geweest

Ben de Wit is verleden woensdag in de Baaiweg van zijn scooter gereden ,bestuurder is door gereden ,heeft gebroken ribben en sleutelbeen op 3 plekken gebroken en wat schaaf wonden ,is thuis en Jan van de Burght is mantelzorger voor Ben.

Ik weet niet of Ben dit leest ,maar ook wij wensen hem beterschap,

Zo, dat is heftig!!! Beterschap gewenst Ben!

Ik had Jan gesproken en gisteren zijn ze nog naar het ziekenhuis geweest. Controle en dat soort dingen. Geen verdere dingen erbij gelukkig. Had Ben ook nog een mailtje gedaan.

Ik ga ook een kaartje sturen.

oei.

hoop dat hij snel zijn honda praatje terug heeft