...wist u dat?

Spaken is eigenlijk niet zo moeilijk maar je moet goed beginnen .

Ja dat sowieso maar dan nog :sweat_smile::sweat_smile:

We moeten zo zachtjes aan een beetje aan de spaak avond gaan denken ,of zijn de avonden nog niet donker genoeg .

Ja Cor daar heb je wel gelijk in…
Wellicht een aantal datums hier plaatsen en kijken waar de meeste kunnen :man_shrugging:t2:

Voor mij liefst de dinsdag of woensdag avond rond half 7 ?? Frank .
Er kan natuurlijk op gereageerd worden .

Hij is weer in het land.

Zou dat Sint Alfons zijn… gezien zijn keuze van transport. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ga kijken Cor of dat dan bijvoorbeeld bij ons op de post zou kunnen…
Wordt vervolgd.

Is goed Frank ik hoor er van .

Ik kijk er naar uit en zal er graag bij zijn!

Moet het naaf je nog poetsen en dan ben ik klaar voor de spaak info /demo avond .
Nieuwe lagers zitten er ook weer in .

Is het dan al bekend dat het een avond wordt, eerder is er gesproken om het op een morgen of middag te doen.

Ik zal eerlijk zijn, nu met de winteravonden ben ik niet veel meer van huis als het donker enz is :wink:
Op het moet een melding voor mijn werk zijn waar ik op dat moment ingedeeld sta :wink:

Op een morgen of een middag dat is de werkende mensen discrimineren ,de meeste zijn s avond beschikbaar om iets te ondernemen .
En het is maar een paar uurtjes ,op tijd beginnen is op tijd klaar .

Mohu, ik denk wat spraak of lees verwarring mannen.

Carl denkt aan de zaterdag dat de meeste vrij zijn en Cor denkt door de week voor overdag. Ik denk dat je misschien een avond en zaterdag morgen iets zou kunnen doen. Dan kan men kiezen ipv 2 avonden, er zijn ook studenten in de club ee.

Als er data bekend zijn dan uitnodigen via de mail ivm geringe forum bezoek? Dan bereik je ook de sleutelaars ipv alleen forum bezoekers.

Er is al van het begin gesproken over een avond hoor Jan maar sta er ook voor open om het op een zaterdag morgen te doen .

Naaf is gepoetst we kunnen een datum afspreken voor de spaak demo .

Ik weet of je het weet Cor, maar voor velen is dit juiste de drukste maand van het jaar.

Aanstaande vrijdag sinterklaas en als die voorbij is dan komt de kerst eraan.

Maargoed ben geen organisator :wink:

Het hoeft niet a la min te gebeuren ,januari is een goed begin van het jaar .

Ok ik stel voor om het 2e helft Januari te doen. Dan is alle feestdagen drukte weer voorbij.

Dan prikken we een avond en een zaterdag ochtend of middag…

Dat is prima ,een goed begin van het jaar 2026 .