Diverse losse projectjes

Tussendoor ook nog andere projectjes voor anderen gedaan nieuw bandje op een invalide kar gezet deze had licht metalen velgje zwaar geoxideerd die velg rand maar er moest een nieuwe band op ,band was niet lek .
En das zweten met dit weer .
Ook nog een chinees vrouwtje met een bakfiets ,jij make zei ze, ik ja ik kijken .
Vooruit draaide de opsluit moer vast ,achteruit liep die los ,voordat je er dan uit ben in chinees ,ook omdat haar vent er al aan had gerommeld ,wat had die klootviool nu gedaan op 12 kogels van 6 mm had die 4 van 6,5 mm er bij gedaan ,alles nagemeten allen dezelfde er in gezet , maar moer met locktite vast gezet en de moer gecenterd ,draaide goed zonder los of vast te draaien.

Je bent intussen een professionel EHBP’er Cor :joy::wink::+1::smiley:

En ze weten Cor altijd te vinden en sta niet eens bij Google vermeld .

Voor al uw problemen, ome Cor lost het op.:grinning_face:

Ik zal eens kijken of ik nog een klein projectje heb, de grotere zijn op de lange baan geschoven door andere druktes :wink:

Vandaag bewolkt en dan is het weer klussen geblazen , heb de voet rem van de nieuw te bouwen Simson deze winter ,deze voet rem gekocht in een partij Simson onderdelen .
Stukje naast het pendaal gelast en dan de belijning er op gezet ,er zijn mensen die aan lijndansing doen maar ik doe aan lijnslijping .

Leuk Cor, en je bent goed gevorderd, welke lak het je gebruikt :wink:

Had nog hitte bestendig staan ,die maar gebruikt .

Dat is mooi gelukt zeg! :+1::smiling_face_with_sunglasses:

Door de voorbereidingen van mijn winter project wel aan 8 kleine projectjes bezig .

Nu div keren op de Kr weg geweest en ik moet zeggen de buddy zit niet zo lekker ,.maar heb nog een kreidler buddy en ga die er op passen .

Ben nog steeds blij met mijn buiten werkplankje

Ja, en lekker veel licht en je houd de stof buiten.:grinning_face:

Deze middag een beetje vroeg het werkbankje moeten opklappen ivm de regen .

Dat is eigenlijk een pracht idee Cor.

Als ik iets dergelijks bij mn container(s) maak dan kan ik op tropische dagen een beetje in de buitenlucht prutsen :star_struck::smiley::+1:

Deze is wegklapbaar he ,dus nooit in de weg .

Ja dat klopt, je hebt m recent nog gedemonstreerd

En het zijn gewoon Ali steuntjes van 8,63 per set plus 1,99 verzendkosten.
Tegenwoordig moet ik 3,63 inklaar rechten betalen bij de bestelling plus de verzend kosten .